Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nog een laatste update. Met wat finetunen van de Hall sensoren (timing) en de sketch ('ontstekingsduur') heb ik de motor nu op 330 RPM mooi stabiel stationair lopen bij een stroomverbruik van 0,23 ampere. Volgas op een volle 3S lipo loopt de V8 nu 2260 RPM bij 2,8 ampere. Tot zo'n 1500 RPM loopt het stroomverbruik mooi lineair op naar rond 1,2 ampere, en daarna schiet het progressief de hoogte in omdat de solenoids dan ook al vroeg in het niet efficiënte eerste deel van de slag bekrachtigd worden. Stationair wordt hij niet warm, bij flink gasgeven na 30 seconden tot 1 minuut dan wel, maar nog binnen marge.
Gefeliciteerd met het mooie resultaat.
Het was een plezier om je verslagen te lezen.
Ik weet niet of je al een volgend project op oog hebt.
Indien zo, dan ben ik benieuwd.
Groet, Henk.