Vaar locaties in en rond Nijmegen

Ho,ho, ik was alleen benieuwd of er rond Nijmegen nog ergens met modelboten word gevaren, dit voor mijn vader.

Ik ben zelf lid van Cumulus, dus ik weet dat de groene heuvels dichtbij is en daar zullen we dus ten alle tijde rekening mee houden. Ik heb alleen Ron nog niet mogen ontmoeten op het vliegveld.

Luigi,

In Elst een paar mooie stukjes water waar ook gevaren wordt. De Aamse plas op het industrie gebied, heerlijk rustig en van niemand last. Als je wat meer in het zicht wilt varen een schitterende plas in de nieuwbouwwijk Westeraam bij de C1000. Op beide plassen is gevaren tijdens het modelbouwweekend van Rob Hobma.

Luigi,

In Elst een paar mooie stukjes water waar ook gevaren wordt. De Aamse plas op het industrie gebied, heerlijk rustig en van niemand last. Als je wat meer in het zicht wilt varen een schitterende plas in de nieuwbouwwijk Westeraam bij de C1000. Op beide plassen is gevaren tijdens het modelbouwweekend van Rob Hobma.

Geert,

Tijdens het Hobma weekend ben ik inderdaad bij beide plassen geweest. Inderdaad top locaties, weet jij of daar ook een club vaart, of is het meer voor einzelgangers ?

Bedankt,
Luigi

Luigi,

Die club kan er komen als een aantal mensen de koppen bij elkaar steken. Tijdens de dagen daar heb ik verschillende mensen gesproken die er wel zin in dachten te hebben, dus wie weet. Samen met een van de vaarders tijdens het modelbouw weekend ga ik kijken of zoiets een beetje levensvatbaar is. Anders gaan we inieder geval door met wat we al deden, lekker bouwen en varen. In ieder geval wordt door mij op de Aamse plas regelmatig gevaren "einzelganger" dus. Maar wie weet?

Kan een admin dit draadje niet opschonen, zodat de vraag en de juiste antwoorden alleen nog maar zichtbaar zijn?
Kibbelende mede forumgebruikers kunnen dit wel ergens anders doen.

G.dag , ben ook opzoek naar een vaarclub in of in de omgeving van Nijmegen.
Ben in het bezit van de Zwarte Zee schaal 1:50

G.dag , ben ook opzoek naar een vaarclub in of in de omgeving van Nijmegen.
Ben in het bezit van de Zwarte Zee schaal 1:50
Hoi Charlie..ik vaar zelf op de kraaienbergse plassen.Dit is een gebied,net onder de maas,bij Cuijk.Zoek al langere tijd naar een modelbouwclub of scheepsmodelbouwvereniging.Ze liggen allen nogal uit de buurt..Wel wat solo-kapiteins her en der,maar niet in verenigingsverband..

Laatst bewerkt:
Back