Vaardag 10 april in Den Bosch

Hallo,

De modelboten club Titanic in Den Bosch, heeft op 10 april zijn opening van het vaarseizoen.
Deze mogen die dag gebruik maken van een vijver ( +/- 400 x 30 mtr. ) in het palieskwartier.
Wij kunnen ook die dag hiervan gebruik maken, liefhebbers gaarne via deze topic opgeven.
Gaarne zoals in vorige berichten, de lijst kopiëren en aanvullen met je gegevens.

Laatst bewerkt:
Hallo,

Vorig jaar ben ik daar ook geweest; alleen weet ik niet of ik dit jaar weer ga. Gezien de (andere niet duikboot-)vaarders die meer oog hebben voor het publiek dan voor duikboten.
Mijn duikboot werd daar op een nippertje na op 1m van de kant overvaren door een schip van een meter of 4

Bedenk wel dat die vijver niet geschikt is om er met een duikboot te varen. Hier en daar ligt puin, stenen en ander narigheid waardoor je duikboot beschadigd raakt.

Verder hebben idd de rest van de leden geen ervaring met duikboten waardoor je niet gezien wordt en overvaren wordt. Ze hebben idd veel oog voor publiek.

Ik ga in iedergeval niet mee...

Hallo,

Ik ga er toch heen met de sub, en als het echt nie moest gaan dan neem ik de hovercraft die heeft er weing last van.

Groetjes
Benny.

hallo jan

er is toch iemand in den bosch geweest niet ?????
er was ook gepost voor oppervlakte schepen maar daar vind je ook niets ????

en aan het weer kan het niet gelogen hebben ??????

groetjes raf

Back