vaarders Houten en omstreken

nee zondag ochtend om 10 uur gaat niks worden helaas. zondagavond zou misschien beter uitkomen, maar m'n vader is er nu niet, dus kan ik niet met zekerheid zeggen. zie maar wat jullie doen, ik kijk wel of ik dan kan.

Gr. Sam

M'n hydro en heb nog een micro v-rompje, helaas is de flex van m'n micro f1 gebroken laatste keer varen en heb nog geen nieuwe.

Kan ook wat vliegends meenemen hoor ;-)

Wat vliegends is ook leuk! Ik heb zelf een Robbe nanojet F-18 en een Arcus zwever van (ik geloof) 2.4 meter. Hebben wel allebei nogal wat ruimte nodig voor de landing.

Of m'n trex-450. Die is met heel weinig ruimte al tevreden.

Waar vlieg jij mee Lexo?

Parkzone Mustang, robbe funfighter p47 en een rarebear hk funfighter. Er staan ook wat nitro kisten, maar die maken herrie ;-)

Ow en een micro quadcopter, maar die is alleen te vliegen bij windstil weer.

Laatst bewerkt:
Ha Sam,

Misschien ga ik wel 2x varen zondag. Eerst om 10 uur en ook nog om 20 uur. In die paar uur kan ik wel een paar accu's opladen.

Dus laat maar weten als je inderdaad om 20 uur nog gaat varen.

Rob, Lexo, varen gaat door zondag neem ik aan? Waar zullen we gaan varen ->

full

Voor Lexo: A is op zich fijner, omdat je daar steigers hebt en de auto vlakbij kunt parkeren. Nadeel is dat er soms vissers zitten. Overige recreatie zal wel meevallen bij 19 graden :D. Ook kan er bij Noord, Noord-Westen wind aardig wat golfslag zijn, hoewel het in de ochtend misschien wel meevalt.

Bij B zijn zondag denk ik minder golven, maar dan moet je laarzen meenemen of met blote voeten in het water omdat het water er in het begin iets te ondiep is. Ook moet je dan een klein stukje lopen.

Anders in eerste instantie bij A afspreken? Als het daar dan niet gaat, rijden we wel naar B

Laatst bewerkt door een moderator:
Is het plan nog steeds om om 10 uur te gaan?
Golven zijn niet ideaal voor mijn hydro, hoe de bootjes het water in gaan maakt me niet uit, laarzen heb ik wel.

Ik kijk wel even , morgenochtend eerst even rondje fietsen , weet niet hoe laat ik terug ben , anders wordt het misschien in de avond .

Back