vaarders Houten en omstreken

Ha Rob, ik probeer zondagochtend dan ook te komen. Maar of het lukt, hangt er vanaf hoe snel ik mijn logé de deur uit krijg.

Volgende week lukt mij helaas niet: paar dagen naar Frankrijk. De week daarna kan wel weer.

Heren, ik ga waarschijnlijk vanavond effe varen. Prachtig weer! Ik weet nog niet zeker hoe laat, maar waarschijnlijk ben ik er rond 20.30.

Nog meer kandidaten?

Varen gisteravond ging lekker, water mooi vlak! Geen mensen in de buurt.

Nieuwe plakband werkt ook goed: 1 flip gehad en kap zit nog vast :D. Hoewel dat na 1x nog niks zegt: met C1000 plakband ging het ook maar heel af en toe fout. Maar wat wel zeker is: dit plakband is veel makkelijker los te krijgen. Breekt niet tijdens het lostrekken, dus met 1 beweging is alles er af. Echt sterker is het overigens niet (ik scheur het met de hand makkelijker dan C1000 plakband), maar het is wel veel taaier en rekbaarder. Dus beter om klappen op te vangen.

Wel werd de boel weer flink warm: motor 40 graden (gaat nog), regelaar 48, en accu zelfs 52. Nu is het (koel)water natuurlijk wel wat opgewarmd ten opzichte van een paar weken terug. Maar vooral denk ik dat er nu toch iets teveel lood voorin ligt. Ik ga er een klein beetje uithalen.

En toch maar een DX2S met telemetry (of soortgelijk) kopen. Na 4 minuten vaar ik niet meer op mijn gemak vanwege de angst voor oververhitting, dus kom ik maar naar de kant. Soms terecht, soms om te merken dat ik nog wel verder had kunnen varen.

Ha Rob, het ziet er naar uit dat zondagochtend wel kan lukken! Laat zaterdagavond nog maar effe weten of je inderdaad gaat, dan kan ik er waarschijnlijk bij zijn!

42 graden voor een motor is prima hoor?
In auto's laten we ze makkelijk 60 graden worden, zonder problemen.

Back