Vaarlocaties RC scheepsbouw

• Topicstarter Topicstarter reezer
  • Startdatum Startdatum
R

reezer

Guest
Beste forumleden,
Mijn vader wil een rc (speed) boot, hij heeft jaren in de boten gezeten en is sinds kort met de VUT, Maar voordat we hem er 1 kado doen willen we wel weten waar je ergens kan varen (in de buurt van kaatsheuvel).
Anders is het zonde.

Waar varen de meeste forumleden hier?
Ik hoor het graag,

Hallo Reezer,

Google is your friend in deze; aan de Moersedreef is een zandwinningsput, als je daar bij kunt (en mag) komen is dat een mooie plek om te varen.
In de wijdere omgeving zijn een aantal vennen en plassen, kanalen en een dode arm van de Bergse Maas, maar dan moet je al in de auto stappen.

Maar, alleen varen, zeker met een speedboot, verveelt al gauw.
Met mijn eigen speedboten vaar ik alleen thuis in de gracht om te testen, samen met mijn zoon wil ik nog wel eens een rondje varen, omdat dat een stuk interessanter is (en veel volk trekt).
Als ik wil spelevaren, dan neem ik mijn sleper (vaartijd 4 uur) of mijn zeilboot en vaar een hele middag op één acculading.
Nu heb ik het voordeel van véél water in de omgeving, dus ik heb keuze genoeg qua vaarwater.

De speedboten komen zes keer per jaar aan bod tijdens de wedstrijden van ESH
De titel van de pagina. waar we per klasse drie heats per dag varen.
Als je vader het speedbootvaren leuk vind, maar niet in z'n uppie wil varen, zou je hem deze link kunnen doorgeven.
Bij de vaardata staan de locaties, helaas niks onder de grote rivieren, maar als je vader de directie van de Efteling zover krijgt, dat er daar een dag wedstrijden gevaren mag worden, komt het hele ESH circus naar Kaatsheuvel!

Groeten, Jan.

Hallo Reezer,

Google is your friend in deze; aan de Moersedreef is een zandwinningsput, als je daar bij kunt (en mag) komen is dat een mooie plek om te varen.
In de wijdere omgeving zijn een aantal vennen en plassen, kanalen en een dode arm van de Bergse Maas, maar dan moet je al in de auto stappen.

Maar, alleen varen, zeker met een speedboot, verveelt al gauw.
Met mijn eigen speedboten vaar ik alleen thuis in de gracht om te testen, samen met mijn zoon wil ik nog wel eens een rondje varen, omdat dat een stuk interessanter is (en veel volk trekt).
Als ik wil spelevaren, dan neem ik mijn sleper (vaartijd 4 uur) of mijn zeilboot en vaar een hele middag op één acculading.
Nu heb ik het voordeel van véél water in de omgeving, dus ik heb keuze genoeg qua vaarwater.

De speedboten komen zes keer per jaar aan bod tijdens de wedstrijden van ESH
De titel van de pagina. waar we per klasse drie heats per dag varen.
Als je vader het speedbootvaren leuk vind, maar niet in z'n uppie wil varen, zou je hem deze link kunnen doorgeven.
Bij de vaardata staan de locaties, helaas niks onder de grote rivieren, maar als je vader de directie van de Efteling zover krijgt, dat er daar een dag wedstrijden gevaren mag worden, komt het hele ESH circus naar Kaatsheuvel!

Groeten, Jan.

Ben dus na weeste vragen hoe t zit aan de moerse dreef, dit is een aangekocht terrein door de firma vd noort ze gaan hier zandwinning doen het terrein is sinds kort hermetisch afgesloten voor publiek.

Electro of brandstof??

In Brabant is dan Dutch Powerboat Racing Team bij Best een mogelijkheid.
Vaarplas De Landsard achter het vliegveld van Eindhoven. Paar keer gastvaren kan, daarna lid worden om toegang te krijgen.

Ben dus na weeste vragen hoe t zit aan de moerse dreef, dit is een aangekocht terrein door de firma vd noort ze gaan hier zandwinning doen het terrein is sinds kort hermetisch afgesloten voor publiek.

Afgelopen weekend groot spektakel op de zandwinning, de zandzuiger is gezonken naar de bodem. Gelukkig niemand gewond of erger.

Back