Vaarmiddag (drachten) ANDERE LOCATIE !!!???

Hoogstwaarschijnlijk zijn wij, Andre en ik, die dag ook aanwezig. Wij komen echter niet met schaalbouw maar met iets meer geweld. Zijn er meer met speedboten?

Geen speedboot, meer een lawaaibootje.... maar ik zit dan helaas nog op zee....

Groet, Bert

Als ik me heel kwaad maak kom ik met mijn spits.
Krijg ik dat niet geregeld, dan kom ik met mijn springertje even kijken en kennismaken met de gezichten achter de namen.

Aaah leuk man. Al alles heel blijft in de tussentijd komen wij met 2 hydromites en een predator rigger. Heb er zin aan.

Goed om te horen, en dat beloofd een gezellige middag te worden.

Tot nu toe heb ik staan voor zondag 20 juli;

Pim Hogenraad

Maersk Helper 2,4

Paul en Mieke

Pollekke 2,4
Sola-Fide 81

Roel

Titanic
Wiesel
Iets nostlgisch

Peter

1:50 Banckert
Steam drifter 2,4
Gifkikker 2,4

Bas

FL8 2,4

Jan

Diverse schepen 40 mHz 53-87

Erevo

Robbe Princes
Robbe Bleustar
Jetsprint

Niek

Geel bootje
Watervliegtuig, natuurlijk welkom.

Ande en Erwin

Speedboten
2 Hydromites 2,4
Predator

Jan (Ikzelf)

1:50 witte zee kn. 85
Steenbank statisch.
1:50 Giant 2

Jan

Laatst bewerkt:
Ik heb ook nog een wiesel liggen. Béétje overgemotoriseerd dus moet nog een klein propje hebben. Plus minus 29mm metaal. Maar probeer m klaar te krijgen.

Je zit met een stopcontact Erwin, dat zit daar niet bij de waterkant.
Anders zit je al aan een aggregaat die bij moet staan om je accus op te laden.

Ik wil mijn acculader wel meenemen, maar denk haast niet dat je daar speedboat accus mee kunt opladen?

Sorry Roel, Paul & Mieke dat ik jullie niet heb meegenomen in de ledenlijst had het helemaal over het hoofd gezien.:oops:

Jullie staan er nu bij hoor!:D

Jan

Ik zal even op zoek naar een potige Laadaccu. Een stopcontact is natuurlijk nog mooier maarja, waar vind je die bij het water[emoji12]. Anders is de pret na 2x 5 min voorbij.

kiryat onoplein Drachten.
Vanaf parkeerplaats AH prima bereikbaar, dus auto accus ook bruikbaar ter lading.

ps: Hoorde dat er vandaag gevaren wordt bij de kinderboerderij.

Bedankt Niek, dat is inderdaad het adres;)

Klopt ook, vandaag wordt er een vaarshow gehouden op de Naturij in Drachten.

Ik ben hier ook 1 keer op aanwezig geweest een paar weken terug, en later als evt. nieuw lid daar bij die club aansluiten.

Is hem niet geworden van mijn kant, verder een prachtige club.

Agenda

Jan

Hallo Brouwers,en speciaal Bas en Jan ,mijntechnische vrienden ,die mij met woord en daad hebben bij gestaan om mijn Riva Ariston 125 cm 11 kilo zwaar een goed vaarbeeld te laten krijgen en dat is te zien op YouTube : riva in ridderkerk. mijn vraag is vanaf hoelaat wordt er zondag ,de 20 juli gevaren .,want in ben dan in Eernewoude bij de kinderen en ik kan dan mijn Riva laten showen en varen,als alles volgens plan gaat.Ik lees het wel,groeten Seppl/Cor

Hoi Cor,

We begingen tussen 1 en half 2 s 'middags met varen tot een uur of 5-6.
Zou leuk zijn dat je er bij kon wezen met je Riva:D

Jan

Zet mij er ook maar bij met het blauwe monster Jan.

Kanaal 2,4 gHz

DSC_0910.jpg

Gr.
Pim

Back