vader leren vliegen

Ik geef het op, zonde van mijn tijd en dit draadje. Anderen cq. tijd zullen je wel bijspijkeren wat betreft mijn (on)behulpzaamheid.

Ik geef het op, zonde van mijn tijd en dit draadje. Anderen cq. tijd zullen je wel bijspijkeren wat betreft mijn (on)behulpzaamheid.
Dat was al gebeurd, maar je kunt net zo goed tegen een betonnen muur praten. Hij wil het gewoon niet snappen.
We zijn er klaar mee.

[mod]MarkyB, lees de waarschuwing die ik je heb gegeven aandachtig.[/mod]

Vanaf hier weer ontopic!

Stefan, nog plannen om te gaan lessen met je vader?

Of wil hij echt niets investeren?
dan blijft de zender afpak methode de enigste optie.. Naast niet lessen

Het meest voor de hand liggende antwoord ben ik vergeten, gewoon even door het Modelbouwsoftware subforum bladeren, vrijwel alle disccusies/tips daar gaan over de diverse simulators. Sims zijn nuttig om je de verschillende orientaties van vliegtuig aan te leren, met name het naar je toe vliegen (spiegelbeeld). Echter, verkijk je niet om simulators, ze zijn ook zeer geschikt om verkeerde gewoontes aan te leren. En starten/landen is daar meestal fluitje van een cent, maar in werkelijkheid .... Daarom, sim en live vliegen combineren.

Nog een optie voor je vader, ervaren vliegers/club. Vier elkaar aanvullende en overlappende overzichten met gegevens van clubs in NL & B:

Stefan, nog plannen om te gaan lessen met je vader?

Of wil hij echt niets investeren?
dan blijft de zender afpak methode de enigste optie.. Naast niet lessen

ja hij is dit weekend weg nou ja soort van hij komt zondag weer terug en dan gaan we het weer proberen ik met de freewing seagull en hij met de mini super cub

Het meest voor de hand liggende antwoord ben ik vergeten, gewoon even door het Modelbouwsoftware subforum bladeren, vrijwel alle disccusies/tips daar gaan over de diverse simulators. Sims zijn nuttig om je de verschillende orientaties van vliegtuig aan te leren, met name het naar je toe vliegen (spiegelbeeld). Echter, verkijk je niet om simulators, ze zijn ook zeer geschikt om verkeerde gewoontes aan te leren. En starten/landen is daar meestal fluitje van een cent, maar in werkelijkheid .... Daarom, sim en live vliegen combineren.

Nog een optie voor je vader, ervaren vliegers/club. Vier elkaar aanvullende en overlappende overzichten met gegevens van clubs in NL & B:

yja ik woon in epe en ik kwam een keer een wat oudere vent tegen in het dorp.

die zag dat ik met mijn vliegtuig aan het fietsen was hij zij dat hij met een club op de heide bij wezep alleen was ik weer te dom om even te praten met hem en dan door te fietsen naar mijn vlieglocatie zonder te vragen hoe die vliegclub hete stom stom stom

tip: gebruik de zender afpak methode dan..
als hij werkelijk nog geen stickgevoel heeft, gaat dat een paar crashes kosten zonder ingrijpen..

sim

Hallo Stefan,

Je kunt op de site van multiplex-rc.de onder downloads sim.downloaden,een
gameboy in je pc steken en gaan simmen....

Zo heb ik het geleerd,div modellen te kiezen o.a. easystar,easyglider.....

kijk maar eens,succes

jan-willem.

Back