ron van sommeren
Forum veteraan
Ik geef het op, zonde van mijn tijd en dit draadje. Anderen cq. tijd zullen je wel bijspijkeren wat betreft mijn (on)behulpzaamheid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat was al gebeurd, maar je kunt net zo goed tegen een betonnen muur praten. Hij wil het gewoon niet snappen.Ik geef het op, zonde van mijn tijd en dit draadje. Anderen cq. tijd zullen je wel bijspijkeren wat betreft mijn (on)behulpzaamheid.
Waarom reageer je nog, en waarom doe jij dat in koninklijk meervoud?Dat was al gebeurd, maar je kunt net zo goed tegen een betonnen muur praten. Hij wil het gewoon niet snappen.
We zijn er klaar mee.
Het meest voor de hand liggende antwoord ben ik vergeten, gewoon even door het Modelbouwsoftware subforum bladeren, vrijwel alle disccusies/tips daar gaan over de diverse simulators. Sims zijn nuttig om je de verschillende orientaties van vliegtuig aan te leren, met name het naar je toe vliegen (spiegelbeeld). Echter, verkijk je niet om simulators, ze zijn ook zeer geschikt om verkeerde gewoontes aan te leren. En starten/landen is daar meestal fluitje van een cent, maar in werkelijkheid .... Daarom, sim en live vliegen combineren.Enige andere die me nog te binnen schiet
[review] PicaSim slope soaring simulator, voor Windows/iPhone/iPad ...
Stefan, nog plannen om te gaan lessen met je vader?
Of wil hij echt niets investeren?
dan blijft de zender afpak methode de enigste optie.. Naast niet lessen
Het meest voor de hand liggende antwoord ben ik vergeten, gewoon even door het Modelbouwsoftware subforum bladeren, vrijwel alle disccusies/tips daar gaan over de diverse simulators. Sims zijn nuttig om je de verschillende orientaties van vliegtuig aan te leren, met name het naar je toe vliegen (spiegelbeeld). Echter, verkijk je niet om simulators, ze zijn ook zeer geschikt om verkeerde gewoontes aan te leren. En starten/landen is daar meestal fluitje van een cent, maar in werkelijkheid .... Daarom, sim en live vliegen combineren.
Nog een optie voor je vader, ervaren vliegers/club. Vier elkaar aanvullende en overlappende overzichten met gegevens van clubs in NL & B:
- Modelvliegen op Airtoi -> clubs (NL & B)
- KNVvL Modelvliegsport -> algemeen -> clubs (NL)
- Frans Hoppenbrouwer -> clubs (NL)
- www.flytovml.com -> clubs (B)