vakantie kistje

okay okay....ik hap wel :-)

het toestel op het kleine #%^#%^plaatje onder mijn naam heeft een niet deelbare vleugel van 1,9meter spanwijdte
(en is niet de meest handige om mee te nemen)

... maar ging het nou eigenlijk om een electrozwever of een pure zwever? Ik dacht dat het eerste...

Bart

Justus zei:
het toestel op het kleine #%^#%^plaatje onder mijn naam heeft een niet deelbare vleugel van 1,9meter spanwijdte
(en is niet de meest handige om mee te nemen)
Nee, maar ik neem aan dat je dat niet ooit hebt gekocht in een doos van 1,9 m. lang... toch? De grootste dozen die ik zie liggen in winkels zijn iets langer dan een meter, schat ik.
Wat niet wegneemt dat het gek is dat ik nergens op de Freescale site zie of die vleugel deelbaar is; dan zou je eigenlijk verwachten dat-ie het níet is.
Bart

Nee, maar ik neem aan dat je dat niet ooit hebt gekocht in een doos van 1,9 m. lang... toch? De grootste dozen die ik zie liggen in winkels zijn iets langer dan een meter, schat ik.
Ja, daarom heten het bouwdozen. Als ze niet in z'n geheel worden verkocht wil dat nog niet zeggen dat de vleugels deelbaar zijn.
Ik zou er ook maar van uit gaan de de vleugels van die Freescale zwever niet deelbaar zijn.

Ik begin (gezien een slinkend budget en steeds minder ruimte in de garage) inmiddels een beetje een beetje te neigen naar zo'n Wolf k-10 vleugeltje, dan te voorzien van een speed 400 en te gebruiken als motorzwevertje of gewoon om rond te tuffen. Is dat wat, iemand ervaring mee?

Er staat momenteel ook een SportWing te koop op Marktplaats, inc. servo's, weliswaar zweefversie maar dat is te knutselen... hoogste bod was daarnet nog 25 euro.
Bart

Ik heb het gezien maar die verkoper wil voor bijna alle artikelen die hij te koop aanbiedt 95% van de winkelwaarde hebben :( denk dus dat dat niets wordt. Ik neem tenminste aan dat zo'n sportwing veel duurder is dan een k-10....

Verfkoper? :-)
Ja een SportWing is duurder dan een K10 maar ziet er ook wel een stuk gaver uit hoor! :-)
Bart

@bart: wat kost zo'n wing nieuw dan? ik dnk dat het bij die ver(f)koper niets wordt :)
@arie: die epp modelle had ik ook al eens gezien, de verzendkosten zullen alleen wel torenhoog zijn vanuit D.

Jakkie takkie zei:
@bart: wat kost zo'n wing nieuw dan? ik dnk dat het bij die ver(f)koper niets wordt :)
Prijs kaal rond de € 85. Wil je er een motor op dan moet je (wil je het mooi doen) de officiële motorbok kopen, vooral vanwege het sierlijke kapje dat daar bij zit... al gauw € 125, bekijk het hier maar, staan ook prijzen bij: http://www.freescale.de/html/sportwing.html
Lindinger heeft 'm wel op de site staan: http://shop.lindinger.at/product_info.php?cPath=1062_1068&products_id=53570
Ik heb mijn Sportwing bij Coenraad gekocht, maar daar zie ik hem nu niet meer op de (vernieuwde) website, en het lijkt moeilijker om winkels te vinden die het ding in de collectie hebben dan een jaartje geleden. Maar ze kunnen hem natuurlijk wel overal bestellen.
Bart

Back