Justus zei:mijn avatar is 190cm en niet deelbaar
8O Hij wel! Ik kan maar een paar pixels kwijt.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Justus zei:mijn avatar is 190cm en niet deelbaar
Nee, maar ik neem aan dat je dat niet ooit hebt gekocht in een doos van 1,9 m. lang... toch? De grootste dozen die ik zie liggen in winkels zijn iets langer dan een meter, schat ik.Justus zei:het toestel op het kleine #%^#%^plaatje onder mijn naam heeft een niet deelbare vleugel van 1,9meter spanwijdte
(en is niet de meest handige om mee te nemen)
Ja, daarom heten het bouwdozen. Als ze niet in z'n geheel worden verkocht wil dat nog niet zeggen dat de vleugels deelbaar zijn.Nee, maar ik neem aan dat je dat niet ooit hebt gekocht in een doos van 1,9 m. lang... toch? De grootste dozen die ik zie liggen in winkels zijn iets langer dan een meter, schat ik.
Prijs kaal rond de € 85. Wil je er een motor op dan moet je (wil je het mooi doen) de officiële motorbok kopen, vooral vanwege het sierlijke kapje dat daar bij zit... al gauw € 125, bekijk het hier maar, staan ook prijzen bij: http://www.freescale.de/html/sportwing.htmlJakkie takkie zei:@bart: wat kost zo'n wing nieuw dan? ik dnk dat het bij die ver(f)koper niets wordt![]()