Valenta XXL of Alpina 5001E?

Houdt er rekening mee dat de zenderfabrikanten bezig zijn met het blokkeren van merk-vreemde zendmodules. Als geen eigen zendmodule wordt herkend, wordt geen signaal naar de zeldmodule gestuurd ... Dat zou het gebruik van Weatronic-spul onmogelijk maken.

In ieder geval bij Multiplex Evo-zenders hebben mense al ervaren dat na een technisch onderhoud hun merk-vreemde zendmodule het niet meer deed. Je kunt zoiets dan ook verwachten bij nieuwe zenders. Voorafgaand aan de aanschaf van een nieuwe zender effe verifiëren dus.

Dirk.

In ieder geval bij Multiplex Evo-zenders hebben mense al ervaren dat na een technisch onderhoud hun merk-vreemde zendmodule het niet meer deed. Je kunt zoiets dan ook verwachten bij nieuwe zenders. Voorafgaand aan de aanschaf van een nieuwe zender effe verifiëren dus.

Dirk.

en wat denk jij dat de aanbieders van modules doen ............. :rolleyes:

Overigens een tweede hands zender kopen hoeft niet echt een risiko te zijn.
Veelal is goed uitzien al het halve werk en daarna neem je één aktie, ter bevordering van de nationale economie, en laat je de zender checken door Jan (aka Corrien)

Helemaal mee eens, maar ik heb nog niet gehoord dat Weatronic met een eigen zender bezig was. En dat was toch de (uitgesproken) voorkeur van Dutchy.

Drik.

Helemaal mee eens, maar ik heb nog niet gehoord dat Weatronic met een eigen zender bezig was. En dat was toch de (uitgesproken) voorkeur van Dutchy.

Drik.

Daar zijn ze zoals Arno ook zei al een tijdje mee bezig (net zoals Jeti).
De Jeti zender zou eerst in Mei dit jaar komen maar dit wordt nu december op zijn vroegst.
Weatronic zal daar niet al te lang achteraan komen vermoed ik.

Maarrrr, die Jeti zender zou zo rond de 1300 pleuro gaan kosten.
Weatronic zal daar vast wel een schepje bovenop doen.
Ik kan natuurlijk wachten op de nieuwe Weatronic zender of ik koop nu iets waar ik nu en best wel de komende tijd iets mee kan voor minder geld.

Die Weatronic zender komt vast nog wel op de markt en ik zal die vast nog wel eens kopen..........maar ik hoef niet per se de eerste met zo'n ding te zijn.

Het is ook zeker niet dat het in brand staat allemaal en dat alles dus morgen moet gebeuren.
We gaan de winter in en het vliegend en besturend goed zou welbeschouwd toch eigenlijk allemaal pas echt voor 'volgend seizoen' zijn.

Nu de tweede keer dat ik dit draadje van voor naar achter lees en ben wel benieuwd wat het nu, twee jaar later, geworden is?
:-)

Weatronic komt zeer zeker met een nieuwe zender een pult en handzender de BAT 60 en komt in 3 kleuren combinaties.
Leverbaar eind 2013 en de prijs ligt rond de 1500 euro.

Laatst bewerkt:
Hahaha! Hier nog 1

Welnu, ik ben al een hele tijd niet op het forum geweest.
In de tussentijd met nogal wat behoorlijke/serieuze gezondheidsproblemen gekwakkeld, druk met mijn werk maar hoofdzakelijk al goed een jaar amper kunnen vliegen door problemen met die verdomde Weatronic-zooi maar dat terzijde (blijf gezond, werk niet teveel en koop gewoon HOTT).

Wat betreft de zwever: Geen van beiden! :rolleyes:
De keuze is gevallen op een Sharon 4200 via CHK-modelle (levering in najaar 2014/voorjaar 2015)

Goed je weer op het forum te zien Dutchy.

Hopelijk zijn je gezondheidsproblemen voorbij en kan je weer lekker vliegen.

groet

Terence

Welnu, ik ben al een hele tijd niet op het forum geweest.

In de tussentijd met nogal wat behoorlijke/serieuze gezondheidsproblemen gekwakkeld, druk met mijn werk maar hoofdzakelijk al goed een jaar amper kunnen vliegen door problemen met die verdomde Weatronic-zooi maar dat terzijde (blijf gezond, werk niet teveel en koop gewoon HOTT).

Wat betreft de zwever: Geen van beiden! :rolleyes:

De keuze is gevallen op een Sharon 4200 via CHK-modelle (levering in najaar 2014/voorjaar 2015)

Ja, dat is balen. Je kan maar beter gezond zijn, ik kan er over mee praten.
Mooie kist die Sharon!

Laatst bewerkt door een moderator:
Back