van Lama 4 naar CP Belt carbon

• Topicstarter Topicstarter NexusII
  • Startdatum Startdatum
N

NexusII

Guest
Hallo,

Alweer een poosje bezig met een lama 4
ik kan nog niet zeggen dat ik er heel erg goed in ben maar vliegen lukt op zich aardig.
de ruimte in huis is wat beperkt en afstellen en trimmen blijft moeilijk als je niet super technisch bent en niet geen mede hobbist naast je hebt staan. tis het altijd net niet, bijna stabiel, ene verholpen doet ie weer wat anders raar. en ja ik heb alle forums hierover al gehad.

Ik heb het gevoel dat ik meer aan het trimmen ben dan aan het vliegen en ook de ruimte geeft mij het gevoel dat ik niet echt leer om te vliegen. head-in vliegen dat durf ik bijna niet.

en buiten? een lama die waait weg bij een zuchtje wind.

maar ik wil er wel graag mee verder. een Belt CP upgraded carbon. Is dat wat? Maar als ik hier alle berichten door lees dan kan ik mij beter bij een club aansluiten? een goede pc trainer kopen? trimmen en afstellen van zo'n ding is zeker helemaal moeilijk

weet iemand nog goede clubs in drenth en of omgeving? in Assen zat er een maar die heeft geen veld meer. lullig...

misschien iemand in de buurt die eens samen wil vliegen, je weet maar nooit

Groet,

een beginner

probeer eerst nose in met de neus naar je toe dat scheelt echt een hoop al kan je dat gewoon in een gym zaal of schuurtje afstellen ik heb da ook gedaan ( in een kas zo'n glazen kas van mn pa) genoeg ruimte dus als ik jouw was zal ik dan een cp nemen
het antennen draadje laaten hangen helpt ook wel is

Hallo,

Ik zou zeker een simulator gaan gebruiken, bv realflight of aerofly pro.
Met deze software kom je al een heel eind.
Ik heb zelf 3 lamas versleten en daarna heb ik een Belt-cp gekocht, deze leeft nog steeds dankzij de vele uren op de sim. wel is het zeer verstandig om een club te zoeken en les te nemen.

veel succes

Back