van lama v3 naar??

• Topicstarter Topicstarter helikon
  • Startdatum Startdatum
H

helikon

Guest
hoi,

ik vlieg nu al ongeveer een half jaar met een lama v3, dit is zeer leuk om te doen maar na een tijdje wordt het natuurlijk te makkelijk, deze kan ik zeer goed door de kamer vliegen en neerzetten waar ik wil.

nou zit ik met de vraag waar ik verder mee moet,

vereisten voor mij zijn:
moet buiten te vliegen zijn(geringe wind)
mag best even tijd kosten om door te krijgen, maar geen maanden oefenen voor ook maar een beetje te kunnen hooveren

eigelijk is de vraag dus, FP of CP
modellen die ik in gedachte heb zijn:
honeybee fp2
honeybee cp3
honeybee king 3

of eventueel iets anders
wat is verstandig?
ik hoor het graag

Ligt voor het grootste gedeelte aan je budget . Kijk eerst eens voor een goede sim bijv realflight of liever nog phoenix rc. In combinatie met een goede 6 of 7 kanaals zender.(houd de te koop forums eens in het oog voor een gebruikte Spektrum DX6 of 7 of een Futaba 7C)

De winter simmend doorkomen veel kennis opdoen op de forums (en ff doorsparen) en dan bijv een supercombo van align aanschaffen. Of als dat buiten het budget valt een copterx 450 of KDS 450 C RTF aanschaffen.

just my 2 cts

Laatst bewerkt:
Ligt voor het grootste gedeelte aan je budget . Kijk eerst eens voor een goede sim bijv realflight of liever nog phoenix rc. In combinatie met een goede 6 of 7 kanaals zender.(houd de te koop forums eens in het oog voor een gebruikte Spektrum DX6 of 7 of een Futaba 7C)

De winter simmend doorkomen veel kennis opdoen op de forums (en ff doorsparen) en dan bijv een supercombo van align aanschaffen. Of als dat buiten het budget valt een copterx 450 of KDS 450 C RTF aanschaffen.

just my 2 cts

dus jullie raden zeker geen model van esky aan(honeybee cp3 king 3) of een honeybee fp2?

het moet voor mij een kleine hobby blijven, hierbij vraag ik me af of ik een cp snel genoeg onder de knie heb

dus jullie raden zeker geen model van esky aan(honeybee cp3 king 3) of een honeybee fp2?

het moet voor mij een kleine hobby blijven, hierbij vraag ik me af of ik een cp snel genoeg onder de knie heb

Ik raad niks af hoor. Ik deel je mijn ervaring, en als je verslaving er eenmaal inhakt probeer het dan maar eens klein te houden ;).

Doe eens een zoektocht hier op het forum over de verschillende esky modellen kom je veel info tegen ( en ook meningen die lopen ook erg uiteen)

Is je budget wat krapper dan zijn de esky helis de weg om te gaan, maar ik zou je echt aanraden dan maar ff door te sparen voor de copterx of kds 450RTF. Vele malen stabieler als de esky heli's.

En de sim erbij gebruiken scheelt ook een hoop.

Ik raad niks af hoor. Ik deel je mijn ervaring, en als je verslaving er eenmaal inhakt probeer het dan maar eens klein te houden ;).

Doe eens een zoektocht hier op het forum over de verschillende esky modellen kom je veel info tegen ( en ook meningen die lopen ook erg uiteen)

Is je budget wat krapper dan zijn de esky helis de weg om te gaan, maar ik zou je echt aanraden dan maar ff door te sparen voor de copterx of kds 450RTF. Vele malen stabieler als de esky heli's.

En de sim erbij gebruiken scheelt ook een hoop.

oke dan ga ik nog eens rondkijken, alvast bedankt

de stap van coax(lama v3) naar cp is die te doen of toch beter even een fp vliegen, het probleem is dat ik buiten(moet) vliegen, en ben er niet zeker van dat het gaat met een honeybee fp v2

Ook ik heb de stap van een coax naar cp gemaakt (KDS450/SV)
Dit is prima te doen maar je moet niet te veel in één keer willen, kleine stapjes is mijn advies.

mvg. Freddie

Back