Van Nikko tot Airboot

Haha ok :P

Mja, de truc was juist het zo goedkoop mogelijk houden he, maar als ik echt geen andere oplossing weet zal ik wel ontvanger en een echte servo gebruiken.

Ik heb msn ja, ik PB wel even.

Morgen weer verder knutselen :P

Groetjes Jesse

haha, begon toch weer te kriebelen :lol: zojuist zag ik nog een speed 360 met propje liggen. (asje beetje krom, maar boeie). Ik denk. Hoppa, waarom niet. Plaatje xps van het grofvuil en zo simpel mogelijk opbouwen :D. Nou ja, kijk maar:
HPIM0855.JPG

Servootje zat op een helietje, weet niet of hij sterk genoeg is voor deze roeren, maar hij jittert nogal en dus gebruik ik hem verder toch niet meer. Helemaal volgespoten met smeltlijm (heb toch nog 3 doosjes van de aldi :D ). Elektronica en accu komt in het yoma bakkie. Zal niet volledig waterdicht zijn, maar zeker wel spatwaterdicht :D. Heb nog een oud zelf geknutseld 2S2P lipo pakketje van 2100mah. Die moet het wel redden. morgen maar ff afmaken en testen.

hulde voor de eenvoud
slade bakje en een xps plaatje en gaan ...

in een filmje ben ik wel geintereseerd

Groeten Gerjan

heb net ff met dit frutsel gevaren. Voor het zwaartpunt moest toch de accu naar achter. Gewoon maar de accu bij de motor geplakt en het dekseltjes eraf gelaten, want die was kapot gehakt door de prop toen ie eraf vloog :D. Uiteindelijk voer hij wel lache. Niet zo hard, maar dat komt doordat het bootje vrij groot is voor de kracht v/h motortje. Ook heeft hij een vrij lage spoed (6x3).
Heb het ook nog gefilmt :D, 1 hand sturen, 1 hand filmen. Filmpjes komen zo gauw putfile weer online is. Ze zijn al een tijdje aan het klussen en daardoor kan ik nu niks uploaden :(

Haha mooi man!!

Zucht... En mijn nikko boot doet het niet.

wacht eens! Ik heb ergens nog een oude vervloekte skywatcher staan....

zit een normale servo in en heeft een sp. 280, maar daar soldeer ik gewoon een sp400 op en de accutjes kan ik ook wel vervangen voor diegene die nu ook in mn airboot zitten.

Ik denk dat ik weer aan de slag kan!

Groetjes Jesse

ja hoor, een skywatcher slopen voor een bushboot... (stom woord eigenlijk in deze tijden, Bush-boot...)

Hmja, ik denk dat skywatcher piloten wel weten wat ik bedoel ( en dan niet de omgebouwde stop er 300 euro in en het vliegt skywatchers :P )

Vliegt voor geen meter..

Jesse

Back