Vandaag eindelijk de rs4 3 evo gekocht

• Topicstarter Topicstarter Ray
  • Startdatum Startdatum
R

Ray

Guest
Eindelijk was het zover, ik heb vandaag mijn HPI RS4 rtr3 evo kunnen kopen.
Hier zijn alvast wat foto's. Het inrijden enz zal nog even moeten wachten denk ik, zit ondertussen halfziek en snotterend dit berichtje te tikken. Maar zodra er wat actie foto's en misschien filpjes zijn val ik ze ook even posten.

De rs4 en accu voor de roto start
afb1514.jpg

afb1515.jpg

afb1516.jpg

En een blik onder de kap
afb1517.jpg

afb1518.jpg

afb1519.jpg

Groeten
Raymon

Bedankt. :D

Er zaten ook nog een paar stickers bij, maar ik denk dat ik die eraf laat, vind het zonde om er nog wat bij te plakken.

mooie auto !!!

ik ben aan het sparen voor een R40 voor op het circuit en denk dat ik ook een dodge kapie ga kopen 8)

Mooie Keuze!

Alleen zal ik je alvast even waarschuwen voor het brandstofslangetje...
Deze zit vanaf de fabriek niet goed gemonteerd, hij komt namelijk tegen de tandwielen aan, wat betekend dat na het inlopen van je motor, je ook direct een nieuwe slang aan moet leggen... of je kan hem natuurlijk nu even verplaatsen...
Ik kwam er namelijk iets te laat achter, bij mij spoot de brandstof al overal overheen :-)

Maar verder is het genieten hoor! vooral de topspeed!
Errug hoog :lol:

Heel veel plezier er van, mooie kap overigens die viper!

Groet,

Arjen

he leuke viper maar die van mij is mooier :D zelf gespoten
ik zou die strepen er nog wel op doen is wat mooier
afb1521.jpg

Een dodge viper is geen viper zonder de strepen!!!

Dat vind ik iig! De strepen horen nou eenmaal bij een GTS Coupé. ZOnder vind ik het geen gezicht!

mzzl 8)

zeker mooi ook mooi die kap en ik vindt zonder strepen mooier :showass: :banana:

misschien een hele stomme vraag :oops:
maar wat is nu het verschil tussen een evo en een gewone rs4-3.

toch alleen de 2 bak en motor.???

rs4 3ss is met ander motor
twee bak zit tegenwoordig ook op rtr

@ Arjen, Klopt dat zag ik, en ik heb de slang gelijk verplaatst.

De stickers houd ik zo, vind hem zonder strepen ook mooi (en die zaten er trouwens ook niet bij), de enige stickers die erbij zaten waren van hpi (hpi-racing en het type)

Bij de evo zit ook het roto start systeem, een grotere luchtfilter en chrome velgen :D , en misschien andere schokbrekers (ik weet niet of er op de gewone rs4 ook sport shocks zitten)

Allemaal bedankt voor de reacties, en meer nieuws zal vanaf volgende week komen als ik hem ga inrijden enz.

Groeten Raymon

FF op een rij wat de evo meer heeft ten opzichte van de oude RS4 3

- Beter motor (met ABC langere levensduur)
- andere uitlaatbocht
- Iets groter luchtfilter
- 2 versnellings bak
- Roto start
- chrome velgen

dat was het ongeveer en de shocks zijn het zelfde als de oude is niks anders aan.

ah leuk ik wil ook een on-road en was ie volledig rijklaar of moest je nog iets kopen buiten brandstof ?? en was er een speciale korting ,?

ik kan wel janke ik heb dan een paar maanden terug de gewone rs4-3 gekocht voor 400euro. en zit nu druk te sparen voor alle extra's als ik ff had gewacht was het veel goedkoper :cry:

Het enige wat je nog moet hebben is brandstof, accu voor roto start, zender en auto en een gloeiplug gloeisleutel (kan ff niet op de juiste naam komen).

Verder was hij rijklaar, wel even alles nakijken, zoals de brandstoflang zoals arjen al zei.

de standaard schokbrekers gaan lekken na een tijdje. als je ze een keer uitelkaar haalt kan je er het best rubber ringetjes tussen doen dit voorkomt het meestal ( bij mij werkte het ook niet ). maar verder is het een fijne auto leuke top maar ik vond dat er wat weinig afstel mogelijk heden aan waren.

Back