Vario Foxy

Tja, een weekendje in duitsland geweest, en terug gekomen met een Vario Foxy!:lol:
Vliegt er hier iemand mee??
De motor is een Supertiger 45
3 hitec hs 425 bb sevo's en 1 hitec hs 545 bb servo
aan de kop is al wat geupgrade volgens mij want het is niet de originele paddlestang aansturing en geleiding.
Volgende week zal ik de rest ophalen, van wat er nog bij is aan handleidingen en reserve onderdelen.
Ben eigenlijk best wel benieuwd hoe hij vliegt, heb al wel een paar reviews gelezen, maar die waren van mensen die hem ook verkochten 8O .
Later zal ik verder berichten, en er misschien nog een bouw\vliegverslagje uit persen. Ik wil hem/haar (:?: ) toch eerst demonteren en dan zelf weer opbouwen.

jmwolters zei:
Hmm, tja ik haal morgen mijn camara af op schiphol, moet alleen niet mijn vriendin vergeten ook mee te nemen.....

Ai, als ze dat ooit leest..........................pijnlijk..................

Stevo

Hoi Jeroen,

Welkom in de wondere wereld van Vario.

Volgens mij is de foxy nooit echt een succes geweest. Ik heb nog wel wat vario boeken waar ie in getoond wordt.
Het kan zijn dat vario de bouwtekeningen online heeft (mits de foxy nog in het assortiment zit).

Zie je zaterdag waarschijnlijk niet? Vriendin en zo?

Greetz,

Marc

Heb dus al wel gevonden dat de rotorkop geupgread is naar de extreem versie.
Oh en Marc, ja vriendin enzo, zaterdag ben ik er inderdaad niet, kon toch niet vliegen want de koppeling van de futura is aan gort!!

Mooi hoor... maar had je niet beter een "echte" heli kunnen kopen.... Raptor ofzo :roll: (mijn koppeling blijft gewoon werken :wink: )

*geintjuh*

K hoop trouwens wel dat je een beetje succes hebt met die Supertigre 45...... ik heb er niet zulke beste ervaringen mee :cry:

Groetjes,

Rich :P

Nee, dat heb ik al op meer plaatsen gelezen Richard, maar ik ben koppig en ga niet meteen een andere motor kopen, voor ik deze een kans heb gegeven.
We zullen wel zien wat het wordt.

Back