Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zeg brutus , is dat een webra in die skyfox ? en de skyfox , welke uitvoering is dat ? die peddelstang herken ik in ieder geval als een xtreme part die ook op de evolution is gevoerd .
hij loopt ongeloofelijk mooi en stabiel . ook heel herkenbaar die auto waarschuwing haha
mvg ferry
Ps. Bert, Erg gaaf zon Rossi met cdi ontsteking, is er een aanpassing gedaan aan de carburateur?
Tom
Klinkt goed Bert,
Dus als ik het goed begrijp mix jij 85% benzine met 15% methanol (0% nitro) en pas je enkel de carburatie aan.
Lijkt me een mooie aanpassing voor mijn heli, vraag is of die webra dat aankan, weer een project waar ik een draaibank voor nodig heb, heb al twee projecten in de vertraging waar ik een draaibank voor nodig heb, ga denk ik toch maar eens en Chinees hobby bankje op de kop tikken om alles af te kunnen maken. Nog niet aan toe gekomen ivm een drukke baan....
Wat voor een bougie gebruik je hiervoor?
Tom
super bert, ben net als jij grote fan van rossi motoren. ik had echter nog nooit gehoord van ontsteking erop. gaat het vermogen hierdoor mee omhoog? ik bouw mijn rossi's om met een lotterle carbu. 0 procent nitro. 15 procent olie en maximale compressie (zonder shims). ik vind ze hiermee veel beter draaien in midrange. en als je een 14 mm lotterle gebruikt gaat het vermogen een stuk omhoog.
vwhwi
jan