Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ok, duidelijk verhaal!! Vinden jullie een tweedehands motor nog een optie? Toevallig heeft Firefly me een HPI 4,6 aangeboden, heeft volgens hem maar 2,5 liter gelopen.
ik kan je niet over een nieuwe motor adviseren, maar wel kan ik je zeggen dat een tweedehands motor veel risico's mee brengt. je weet namelijk niet wat er mee is gedaan. en of er problemen waren. ik zal voor nieuw gaan.
De rotostart zal in meeste gevallen niet zomaar passen. Vraag dat na als je een nieuwe motor gaat halen.
De motoren op de Savage zijn wel op force gebaseerd, dus misschien dat die wel past.
Op de .28 nitrobull past geen normale rotostart vanwege dat de backplate groter is.
Ik had dat probleem ook en heb uiteidelijk een backplate van een .21 nitrobull gebruikt en die op de .28 gezet en dat werkte goed.
Tevens had ik ook het probleem doordat de backplate te groot was dat hij niet goed op mijn motormount paste en daardoor niet goed op de auto gemonteerd kon worden.
Maar dat is op te lossen door er een andere backplate op te zetten.