Vbar 5.3 vraag...

Discussie in 'Flybarless' gestart door Lunuxrc, 28 okt 2013.

  1. JoopB

    JoopB

    Lid geworden:
    10 jan 2013
    Berichten:
    2.181
    Locatie:
    Zwolle
    Indien je dit echt wilt aanpassen moet je upgraden naar pro. Je kan dan de waarde direct in de software aanpassen.
     
  2. fbk

    fbk PH-SAM

    Lid geworden:
    25 apr 2005
    Berichten:
    1.858
    Locatie:
    Nijmegen
    Het blijft raar natuurlijk dat je extra moet betalen om de vstabi zonder binding te kunnen afregelen.
    Ik gebruik nota bene een logo550sx die als set met mini vbar en express software geleverd wordt.
    Verder houd ik me precies aan de opgegeven mechanische instellingen en heb ook de setup van vstabi precies volgens opgave gedaan.
    Toch loopt de swashplate vast tegen de hoofdas als ik bv. bij 0 graden collectieve pitch, up/down nick geef.
    En of dat nu wel of niet tijdens vliegen echt gebeurt, ik vind het geen prettig idee dat het uberhaupt mogelijk is.
    Heb geprobeerd om het in de setup via software instellingen weg te krijgen, maar dit is niet mogelijk. Wat je ook aan instellingen aanpast, de vstabi laat uiteindelijk altijd de servo's naar een bepaalde maximum waarde lopen. En deze waarde kan blijkbaar alleen verminderd worden door de cyclic ring aan te passen, dus updaten en betalen :(
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2013

Deel Deze Pagina