Vbar zender

Over het telemetry gedeelte: sensors gaan komen.
sumuhuvy.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
We gaan het allemaal meemaken, ziet er zeker goed uit ;)
Hoop hem op de helimaster te kunnen zien en voelen :D

mvg. Freddie

Mooi man :thumbsup: dan kan je mij mooi vertellen hoe het één en ander werkt.
Want ook ik heb vanmiddag de zender besteld :p en nog €70,- Helimasters-korting gehad ook :D
Kan niet wachten tot ik hem binnen heb.

mvg. Freddie

Ik ben een draad met mij ervaringen begonnen. Om dit topic schoon te houden

Laatst bewerkt door een moderator:
tja, ik heb er geen moeite mee om mijn laptop mee te nemen naar het veld. En staat het eenmaal goed ingesteld dan hoef je er weinig meer aan te doen. En anders heb je nog de android app en bluetooth of hun eigen field programmer. Dus het kunnen instellen vanaf je zender is geen toegevoegde waarde.
En dan is het verder eigenlijk hetzelfde als alle telemetrie zenders die al beschikbaar zijn. Maar misschien dat er nog wat interessante toevoegingen komen.

Is voor mij toch zeker wel een toegevoegde waarde...
Steeds maar weer of die telefoon uit je zak, of de canopy eraf om de control panel aan de vbar te maken, instellen, eraf halen. Canopy erop en vliegen.

De drempel is voor mij nu zoveel lager om instellingen te proberen. Nu ga ik echt tweaken. Voorheen was voor mij, rechtuit is goed, beetje gejitter, jammer dan. Nu ga ik dat echt wel bijstellen. zoveel gemak..
Voor mij echt een uitkomst.

Ook met de komst van de Mah counter sensor. Hierop heb ik gewacht met de koop van de Vbar control. Toen ik wist dat dit er in ging komen en hoe het ging werken, was ik om.
U_I%20mit%20Kabel.jpg

Battery logbook:
Battery Logbook | VStabi

Back