Veco 19 Zuiger cillinder

Hallo beste leden.
Ik ben op zoek naar een zuiger en cillinder nieuw voor een veco 19 ik meet met schuif maat in diamter 1,6cm.
wie heeft er nog wat liggen rij zelf op 25% brandstof.

Misschien even contact zoeken met een stockcar club, daar worden nog wel eens dergelijk materiaal verhandeld.

Veco .19 is iets van "vroegah". Stockcars zijn intussen motorisch wel wat verder. Op marktplaats komen nog wel oude stockcars voorbij met een Vecootje er op. Misschien is dat wat.

Veco .19 is iets van "vroegah". Stockcars zijn intussen motorisch wel wat verder. Op marktplaats komen nog wel oude stockcars voorbij met een Vecootje er op. Misschien is dat wat.

Hoewel misschien oud zijn de OPS'jes bij de stockcar ook verschrikkelijk populair. deze schijnen nog iets in productie te zijn maar is nog steeds dezelfde motor als ruim 30 jaar terug.

Ik weet niet als het om de historische waarde gaat want voor een 7 tientjes heb je al een motor...
https://www.conrad.nl/nl/force-engi...ud-346-cm-uitlaatpoort-achterkant-237185.html

Laatste optie is je bus pinchen, teminste als het probleem een versleten zuiger/cilinder is. Ik kan je daarbij helpen als je mij even de diameter van je cilinderbus geeft.

Staat op de motor zelf ook veco? Heb er zo een paar die er op lijken. Heb ook nog koppelingen voor tandriemen en van die dikke vliegwielen. Mocht er interesse voor zijn... Ik gebruik ze niet

Staat op de motor zelf ook veco?

Yep

Veco 19.jpg

Back