Roelof zei:MobFigure zei:misschien zijn het wel toppers maar ik vind niet dat sommige vergelijkbaar zijn met de s-950r.
Qua klasse en mogelijkheden zijn ze allemaal vergelijkbaar.
In rijstijl zijn ze allemaal wel verschillend en moet je je wel eens aanpassen ipv. proberen de auto naar je hand te zetten.
Iemand die amper een rondje rond kan komen heeft inweze nog geen rijstijl en kan zich gemakkelijk aanpassen. Wel is het zo dat de auto's standaard uit doos nogal aardig verschillen en de ene gemakkelijker over kan komen dan de ander maar om de 950R als referentiepunt te nemen...... (maar ja, je kent mij)
Tja dit draadje ging nou eenmaal over verschillen tussen een aantal Serpents. Vergelijk met anderen is ook wel gaaf hoor en ik moet zeggen dat bv Mugen en Kyosho hele mooie wagens zijn en dat er goede prestaties worden behaald buiten Serpent. Natuurlijk speelt kunnen een hele grote rol maar ja, Michael Schumacher zal in een Minardi toch niet zo snel zijn als in een Ferrari en toch gaan ze allebij knoert hard!
Ik denk dat de 950R het volgende jaar meer van zich zal laten horen, de laatste nationale wedstrijden in EU landen laten dit al zien.