fail safe werkt.
Je moet je throttle op vrijloop zetten en je pitch op een klein beetje negatief.
Als hij dan uitvalt krijg je een langzaam in een spiraal naar benedend autoroterende heli.
Al meerdere malen gemerkt.
Wat in hongarije duidelijk is , is dat de motor niet in failsave is gegaan. hij is volle toeren de grond/mensen in geboord.
Je kan geen controle hebben omdat je signaal gestoord wordt door een zender op dezelfde frequentie, dan ziet de ontvanger geen probleem want hij krijgt nog steeds signaal.
Volgens mij heeft iemand anders een zender opgezet met dezelfde frequentie , maar natuurlijk staan daar de trims anders en zie je die bak langzaam afwijken.
Nu moet je natuurlijk hongarije niet gaan vergelijken met overgeregelementeerde landjes als nederland en belgie. dus denkelijk geen frequentie controle, geen checks van radio apparatuur van bezoekers of radiowagens etc...
Als je de piloot Stefan Wurm zijn palmares gaat opzoeken ben ik zeker dat ie failsave had staan
Je moet je throttle op vrijloop zetten en je pitch op een klein beetje negatief.
Als hij dan uitvalt krijg je een langzaam in een spiraal naar benedend autoroterende heli.
Al meerdere malen gemerkt.
Wat in hongarije duidelijk is , is dat de motor niet in failsave is gegaan. hij is volle toeren de grond/mensen in geboord.
Je kan geen controle hebben omdat je signaal gestoord wordt door een zender op dezelfde frequentie, dan ziet de ontvanger geen probleem want hij krijgt nog steeds signaal.
Volgens mij heeft iemand anders een zender opgezet met dezelfde frequentie , maar natuurlijk staan daar de trims anders en zie je die bak langzaam afwijken.
Nu moet je natuurlijk hongarije niet gaan vergelijken met overgeregelementeerde landjes als nederland en belgie. dus denkelijk geen frequentie controle, geen checks van radio apparatuur van bezoekers of radiowagens etc...
Als je de piloot Stefan Wurm zijn palmares gaat opzoeken ben ik zeker dat ie failsave had staan
