Velgen en Verfkleurkes

• Topicstarter Topicstarter daffyke
  • Startdatum Startdatum
D

daffyke

Guest
Hey iedereen,

ik ben dus opzoek naar site's waar ik velgen kan vinden en zien van alle soorten fabricanten die zich bezighouden met het maken van velgen. Ook ben ik opzoek naar enkele speciale verfkleuren en ook gewoon army green en champagne kleur.

alle links zijn welkom

greetz Daffe

Heb je al wel gewoon bij pk racing gekeken op de site die hebben eel plaatjes van velgen op hun site staan, die gekleurde vind ik wel wat hebben :d

jammer dat het per 4 is, anders kun je de voorkant van je kap zeg maar rood spuiten en achter zwart, en dan voor rode velgen en 8ter zwarte :lol:

Je kan natuurlijk gewoon 8 velgen kopen..probleem opgelost ;P

Adviesprijs = 12,95 euro...Is dit per stuk? of per vier? Duur respectievelijk goedkoop.....oftewel per stuk lijkt me dat erg duur, maar per vier erg goedkoop?

Oké dat had ik gezien maar vond het opvallend, ik was namelijk zelf in een modelbouwwinkel laatst en daar vroegen ze 22,50 voor velgen+banden per 2 stuks. Dus dat is een stuk duurder.

Ja..maar transparant...dat is met Band+Insert..En die op tamiya.nl staan alleen de velg!

als ze echt maar 12.95 zijn ga ik ze ook halen, is een stuk goedkoper, en mooier als de meeste velgen :lol:

Ja..kan je weer lekker showen..Ik hou het maar bij mijn gespoten Dishwheels :), die velgen zien er idd mooi uit... Ik denk dat ik eens ga overwegen die ook te halen ;)

bij pk zijn ze ook 12.95, dus ik ga ze bestellen, iemand enig idee of dit nou met of zonder band en instert is??

oke, maar heb blijft goedkoopt tog, 12.95 voor 4 van zulke mooi velgjes :wink:

Back