Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
gewoon goed de snelheid erin houden, dan blijf je uit de problemen
nickos zei:En ik heb zo'n gevoel dat dit niet de laatste zal zijn door dit "hovermoment".....
:nosmile: RIP
Alexzzz zei:nickos zei:En ik heb zo'n gevoel dat dit niet de laatste zal zijn door dit "hovermoment".....
Tjah, het is jammer dat ik zondag niet naar de club kan komen (kanovaren schijnt ook leuk te zijn :roll: ), als er Veloxen stukgaan, dan wil ik er wel bij zijn natuurlijk :lol: geintje jongens
Grt.
@Nickos.nickos zei:En ik heb zo'n gevoel dat dit niet de laatste zal zijn door dit "hovermoment".....
Ger Kovacs zei:@Nickos.nickos zei:En ik heb zo'n gevoel dat dit niet de laatste zal zijn door dit "hovermoment".....
Door dit eigenaardigheidje is ie mijnsinziens alleen geschikt voor de wat scherpere piloten, je zag ook dat de bewuste piloot iets te laat weer op het gas ging, of de turbine spoolde te langzaam op :?
Ger.
ach ger iemand die zoiets zegt is echt geen leek hoor :lol: :lol: :lol:De landing van de velox was er een waar de meeste alleen maar van hopen dat hij zo land
maar ben maar een leek
Alexzzz zei:En die van Maikel deed het ook goed?
Grt.