Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Alexzzz zei:Hijs een beetje groen 8O
Grt.
Ligt het nu aan mij 8O maar wat staat die achterste Velox 'raar' op z'n pootjes :schrik:f 18 zei:
Ger Kovacs zei:Ligt het nu aan mij 8O maar wat staat die achterste Velox 'raar' op z'n pootjes :schrik:f 18 zei:
Lijkt wel of ie een Harrier landing achter z'n kiezen heeft :wink:
Mannen, houdt ze heel morgen, wil ze in Helchteren zien knallen.
Ger.
Gerald Rutten zei:Michel was er wel maar moest het kort houden en had zijn Velox dus niet bij, k'was de enige om te vliegen...... :cry:
Koenieboy zei:Na wat brainstormen en logisch denken hebben we volgende theorie uitgedacht:
Het profiel van het hoogteroer is vrij dun, dus als je traag gaat vliegen verliest het hoogteroer zijn lift waardoor ie met z'n staart naar achteren valt.
Alexzzz zei:Als die theorie klopt, dan hebben de Velox bezitters dus een..........miskoop :roll:
Grt.
vosje zei:Koenieboy zei:Na wat brainstormen en logisch denken hebben we volgende theorie uitgedacht:
Het profiel van het hoogteroer is vrij dun, dus als je traag gaat vliegen verliest het hoogteroer zijn lift waardoor ie met z'n staart naar achteren valt.
De bovenstaande woorden komen mij bekend voor !!!
gr vosje :!: :!: :!:
Koenieboy zei:Na wat brainstormen en logisch denken hebben we volgende theorie uitgedacht: