Velp I en II. Twee keer vliegen in sporthal de Dumpel.

Helaas heb ik, vanwege de LB-dag, al iets op die zondag staan. :(
Anders zou ik zeker zijn gekomen....

Laatst bewerkt:
Reminder:

NEWSFLASH!!!!

Op zondag 26 mei a.s. is er opnieuw een mogelijkheid om vrije vlucht indoor te vliegen in sporthal "De Dumpel" in Velp.
De NLC heeft de sporthal gehuurd van 12.00u tot 16.00u.

Iedereen die zin heeft in een middagje vliegen is welkom!
Het evenement is open en recreatief. Als er interesse is zullen er wedstrijden in de klasse F1N (indoor chuck / werpzwever) en 'Profielschaal' gevlogen worden.
Deelname is slechts €15,-

Verder is er in deze hal ruimte genoeg om andere modellen in te vliegen, af te stellen of gewoon weer eens hun rondjes te laten draaien.

Mocht je vragen hebben stel ze gerust.

Help! Ik kom mijn wijk niet uit! De Maraton Amersfoort gaat nu van start, en ik mag er niet langs. En ik had nog wel op de routekaart gekeken, toen leek er niets aan de hand. Dus jullie zullen het zonder mij moeten doen.

.
Fijn dat je er toch wel bij kon zijn Henk!

Het was weer een gezellige en voor mij leerzame middag, bedankt allen aanwezig :thumbsup:
Ondanks dat de twee indoor dagen er uiteindelijk vier werden, zijn de trim/vliegdagen dit seizoen in Velp nu helaas echt voorbij...
Ik heb deze vier vliegdagen in Velp erg genoten en dank allen voor alle gekregen tips, tricks en hulp!!
En NLC (Nijmeegse Luchtvaart Club) bedankt voor het beschikbaar stellen van deze mogelijkheid!

Tijd om de modellen voor de IIFI 2024 te gaan bouwen.
Tot de eerst volgende trim/vliegdag in oktober!

Groeten, Ramses
.

Laatst bewerkt:
Back