Ik zie wel eens een rode balk met verbannen onder iemand naam staan. Wat is dat en waar komt dat door?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Toch niet? Shit.... heb ik me al die jaren voor niets 's ochtends geschoren....Je krijgt hier geen ban omdat je je 's morgens slecht geschoren hebt.
Dan heeft betrokkene blijk gegeven van behoorlijk hufterig gedrag.
Je krijgt hier geen ban omdat je je 's morgens slecht geschoren hebt.
Nou ja... nogal wiedus: je berichten blijven staan, maar je account is geblokkeerd, ofwel je kunt niet meer inloggen, niet meer posten, niets meer veranderen of aanpassen.
Zeg maar: je staat buiten, de deur is op slot en je sleutel past niet meer, maar je kunt nog door de ramen naar binnen kijken....
erg pijnlijk zo'n verbanning
moet dat erg pijnlijk zijn ja.
Kweenie… in mijn optiek is er geen schande in "verbannen zijn geweest maar terug toegelaten"... Het is gebeurd, rechtgezet, en daarmee is de kous af...Ik weet niet of het wijs is dat ik dit schrijf maar wilde het toch even melden.
Kweenie… in mijn optiek is er geen schande in "verbannen zijn geweest maar terug toegelaten"... Het is gebeurd, rechtgezet, en daarmee is de kous af...
Als iemand in herhaling valt... da's iets héél anders...
Laat ik eerst beginnen met een knipoog.Mee eens, Ik snap ook wel dat dit is ingevoerd. Je zit hier in een geschreven wereld en je weet nooit hoe anderen jouw berichten interpreteren. Ook de eerste indruk is vaak heel anders. Daardoor kunnen ruzie's ontstaan.
Laat ik eerst beginnen met een knipoog.
Voor je het weet wordt het schrijfsel letterlijk en super serieus genomen.
De plaatjes (smileys, emoji) Emotie icoon op het einde van een zin.
Daarmee kan de schrijver van zijn bericht de emotie tonen waarmee het bericht is geschreven.
In plaats van een plaatje, kunnen het ook leestekens zijn ;-) is ook een knipoog.
Als iemand van een forum gekickt is, hier noemen ze dat een ban.
Dan heeft dat voor een modelbouwer van het modelbouwforum, eigenlijk alleen maar voordelen voor de modelbouw hobby.
Er komt meer tijd vrij voor de modelbouwhobby, waardoor bouwprojecten, sneller tot een eind resultaat komen.![]()
Nou deed geloof ik iedereen angstvallig zijn best het niet aan één bepaald persoon te koppelen, en dan verkloot jij dat weer....het verbannen van mensen/baggeraars
Dat lijkt me misschien wel een goed idee, Wat ik nu uit de berichten uit dit topic en uit andere topic's opmaak is dat je zoizo twee weken verbannen bent en als het langer duurt ben je definitief verbannen. Als we in plaats daarvan schorsing=twee weken en verbannen=definitief doen.'t Is een beetje ook een taalkwestie, misschien behalve verbannen (permanent) ook schorsen (tijdelijk)?
En/of (resterende) tijd van van schorsing tonen onder avatar?
Lucas 17:4