verbetering binnenvaart schip Lotus

vandaag niet veel gedaan, ik heb mijn mast af gemaakt
dit is de bovenkant
full

ik heb er kaakjes aan gemaakt voor de vlagentjes (ik had geen haakjes meer dus heb ik ze zelf gemaakt en je weet wat ze zeggen: zelf gemaakt is beter.)
full

full

dat is ze helemaal.
full

en dit is het rezultaat (omlaag)
full

(omhoog)

full

ik heb de dennenboom ook aangepast aan de anderen kant (sorry voor de wazige foto)
full

en ik heb het begin gemaakt van een nieuwe stuurhut (nog niet naar mijn zin)

en dat was het weer voor vandaag.

grtn Brecht

Laatst bewerkt door een moderator:
@stephan

jij hebt zo van die schijnwerpers in jou mast hangen waar koop je die? ik heb er ook achter liggen zoeken maar ik vind ze niet

grtn Brecht

vandaag niet veel gedaan, ik heb mijn mast af gemaakt

Het kan zijn dat het draaipunt aan de onderkant van de stang naar het plateau wat naar boven moet, Brecht. Het plateau lijkt nu als je de mast optrekt scheef te gaan staan. Eventueel kan je met een tekening precies bepalen waar het draaipunt moet komen?

Voor de rest, netjes gedaan.

Groet,

Ad

hallo allemaal ik heb weer vandaag aardig wat gedaan,

ik heb het scharnierpunt van mijn mast hoger gezet zo als iedereen zei en het werkt nu supper.
full

dan heb ik ook nog veeeeeeeeeeeeeeeel geverft:p
full

de onderkant van mijn woning ga ik morgen wit maken
full

(staat perfect recht)
full

die blouwe vlekjes moet ik nog bijwerken
full

de dennenboom ook geschildert
full

de ganse kop ook geschildert (nu nog de bolders en de naam)
full

en ik heb terug de woning geverft+stuurhut maar die heb ik er af gedaan voor tegoei te kunnen verven

(ik ben nu lid van een modelbouw club waar raf ook in zit. ik denk dat ik voor mijn vrachtschip waarvan ik de tekeningen al van heb eerst een jacht ga maken. voor eens iets anders te maken)

grtn Brecht

Laatst bewerkt door een moderator:
vandaag de rest geverft (gangboord, romp, stuurhut en de woning voor op de kop). morgen varen met mijn schip en bak foto's, filmpje volgen

grtn Brecht

Ziet er goed uit Brecht. Je hebt er echt hard aan gewerkt de laatste weken!!!

Wat een prachtig water op zo'n kalme dag.

Inderdaad Harm, ziet er schitterend uit daar. Maar de Biesbosch lijkt me toch ook niet verkeerd? Of mag het daar niet. Of is het meer dat je de mooiste plekjes alleen per boot kan bereiken.

Groet,

Ad

Maar de Biesbosch lijkt me toch ook niet verkeerd?

Houd daar maar over op.
Veel te vol met homo sapiens.
Vooral van die benzineverstokers verstoren daar de rust.
Bijna overal liggen dammen van keien omdat de heren motorvaarders de oevers kapot varen met hun veel te veel pk's en stijve nekken.
Kijken nooit om anders zouden ze misschien kunnen denken (met hun laatste niet beschadigde hersencel) dat ze toch wel erg grote golven maken.

De mooie tijden zijn voorbij sinds ieder kind van pa en ma een motortje kreeg zodat ze, ergens anders dan bij pa en ma rond de boot, konden gaan klieren.

De echte mooie stukken zijn natuurgebied en zijn verboden voor iedereen.

.
Vooral van die benzineverstokers verstoren daar de rust.
Bijna overal liggen dammen van keien omdat de heren motorvaarders de oevers kapot varen met hun veel te veel pk's en stijve nekken.
Kijken nooit om anders zouden ze misschien kunnen denken (met hun laatste niet beschadigde hersencel) dat ze toch wel erg grote golven maken.

en bedankt he

echt vriendelijk ben je niet

missschien eens een keer nadenken voor je wat op een forum kwakt

en ja,ik ben een motorbootvaarder uit sliedrecht die nog graag in de biesbosch komt

@Brecht
Als starter van een bouwverslag heb je het recht om boodschappen die je niet echt bij je verslag vindt horen te verwijderen. Dat doe je door het rode kruisje bovenaan het betreffende bericht aant te klikken.
Niemand zal je het kwalijk nemen als je dit, en de drie berichten hiervoor gewoon verwijdert. Die hebben tenslotte niets meer met jouw verslag te maken.

Groet,

Ad Bakker

het is niet de biesbos, het is de grensmaas (onbevaarbaar voor groten schepen) in maaseik België. ik ben ook nog visser al hobby (maar toch liever modelbouw als hobby) en ging regelmatig op de biesbos vissen maar zo als je het al zei veel te veel motor jachten die daar doorcrossen en niet rekening houden met de vissers, anderen schepen. als ik daar zou gaan varen met mijn boot dan was mijn boot gezonken van de golfslag. trouwens de biesbos is ook te ver rijden voor even te gaan varen.

grtn Brecht

@ oase

ik heb niets tegen motorjacht boten maar ze moeten ook wel rekening houden met anderen vaartuigen en niet zo hard varen als er iemand aan de kant ligt te zonnen of te vissen op eender wat. iedereen heeft zijn plezierigheid en als jij graag vaart met een motorjacht dan doe je dat maar maar er zijn er ook die er een spelletje van maken om zoveel mogenlijk water in andermans boot te krijgen (ik zeg niet dat jij dat bent)

grtn Brecht

Back