Verbod op vliegen met drones??

Je moet gezelligheid en lol niet verwarren met dit soort ongein. Bij ons op de club is het reuze gezellig en we hebben ook veel lol. Maar dit soort maffe zaken komen bij ons niet voor. Als het zou gebeuren dan wordt er snel een eind aan gemaakt.
We willen graag blijven vliegen op de locatie waar we nu vliegen. Daarvoor hebben we een goede verstandhouding met onze buren en de overheid voor nodig. Dan moet je niet dit soort rare fratsen gaan uithalen. ;)

we een goede verstandhouding met onze buren en de overheid

Gezien hun locatie hebben ze niet zoveel last van de buren en overheid.
Prachtige plek om te vliegen lijkt me.
Maar hun niveau van vliegen lijkt me zo wel zorgelijk en niet bepaald een standaard voor het vliegen in ons land.
Blijkbaar hebben ze niet zoveel problemen met het crashen van een kist,gezien hun lol wat ze dan hebben.
Ik heb altijd leren accepteren als er een kist van mij sneuvelt,slaap er wel om,maar sta er echt niet bij te lachen.
Nu moet ik er wel bij zeggen,als ik de toegevoegde humoristische waarde van de plaatselijke vliegclub hier in ogenschouw neem,ik liever nog heel lang blijf wildvliegen.
grt Hans

Iedereen zal een andere defenitie hebben van -hobby-

Ik wil lol trappen, serieus moet ik al genoeg doen :)

Blijf dus ook lekker wildvliegen, regeltjes zijn er onder werktijd,
Daarbuiten maak ik ze liever zelf.

If you fly low (under 100 meters) safely away from anything in case Phantom suddenly drops, then you are being responsible and safe and no one can complain.

Here's my last Phantom video. Notice I don't fly over the boats but stay over a mud island.

[media=youtube]ysQjnkfLl74[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik flink gelachen heb om het filmpje. De "shit puller", geniaal gevonden :mrgreen:

Die is er wel, Modelvliegclub Alpha in Hulst.

Ah daar ga ik wel eens een keer kijken dan, laatste keer dat ik er was * jaren terug * ,
was de club redelijk in -slaapstand- ( bijna niemand actief )

Het vervelende is met mensen die zichzelf serieus nemen, als ze het maar lang genoeg volhouden.. en geen tegengas krijgen, gaan ze het nog zelf écht geloven ook dat ze het bij het rechte eind hebben.

Je ziet , bij trouwens -veel- hobby's hoor, en takken van de rc-hobby... ze nemen zichzelf zo serieus..
Beetje hetzelfde als motorrijders ( rij zelf fanatiek )
Ze denken geregeld dat ze Rossi zijn..
Gast... als je zo goed was als Rossi.. stond je wel op het grid bij Rossi..
Zolang je geen contract hebt ... doe toch effe normaal man ;p

Ah daar ga ik wel eens een keer kijken dan, laatste keer dat ik er was * jaren terug * ,
was de club redelijk in -slaapstand- ( bijna niemand actief )

Sja, ik weet niet hoe dat nu is, ik kom eigenlijk nooit meer in de buurt.
Maar als ik de website zie dan heb ik mijn bedenkingen.
Het zou me dan ook niets verbazen als die club niet meer bestaat.
Ze houden trouwens wel een mooie vlieg locatie! Bovenop een oude vuilnisbelt, mooi strak gras op een flinke verhoging van pak 'em beet een meter of 8.

Back