Verbouw ep speedboot victory

Wat je ook kan doen, als je niet al teveel geld hebt te besteden. 1 project bouwen en niet meerdere. Dit lijkt mij een betere optie, anders heb je straks 2 projecten die het net niet zijn..

my 2 cents!

Een regelaar met motor brushless kost 110 euro

:???: die zijn dan wel van goud zeker !?

Maar ik zag dat Furiousnl al een paar nuttige dingen gepost had, voor niet al teveel geld kun je dat bootje heel leuk ombouwen hoor.

Euhm jesse, regelaar + motor voor 110 euro valt nog mee zelfs! In mijn boten ligt het bedrag alleen al dubbel voor de motoren... en die zijn echt niet heel erg groot! Je betaald nou eenmaal voor kwaliteit.

Uit hong kong kan je daarin tegen wel leuk goedkoop spul krijgen. Veel al vliegtuig spul, maar met enige kennis ook toe te passen in boten.

kijk eens op rctechnics zou ik zeggen ;)
prima spul, helemaal niks mis mee! en niet duur.

tuurlijk, als je de ferrari onder de regelaars wilt hebben dan betaal je ook voor een ferrari, maar dat is met alles zo.

hey

mijn boot is verkocht gaat deze week nog de deur uit,maar er staat nog een leuke en zeer goede romp te koop op dit forum een micro drifter
je moet maar es kijken
grts

Ha tim,

heb op een ander forum nog een Hopf Cyclon zien staan met hardware, Graupner Speed 700 BB Turbo Neodym 9,6 volt en een Robbe Navy Control 570 voor 150 euro. Misschien is het wat?

Dit forum: Dutch Electric Powerboats bij de Te Koop afdeling

groeten Jurriaan

Hey,

Directe link: tekoop hopf cyklon

Ziet er leuk uit, de kap zou alleen mijn smaak niet zijn maar dat is natuurlijk verschillend per persoon;)

Verder is het kwa wat erbij zit ongeveer een gelijkwaardig bootje aan die gozilla.

Groetjes,

Jelmer

De Cyklon is een 20 cellen boot, met een 700 Neodym op 12-14 cellen (of 4S Lipo) zal het wat minder snel lijken, omdat de romp vrij groot is, maar als beginnersboot wel een goede combinatie.
Als je deze boot kunt varen zonder elastieken om je broekspijpen, kun je dan altijd nog upgraden naar een andere (borstelloze?) motor en méér cellen.

Zoek maar eens op Youtube, daar staan een paar filmpjes van de 20 cellen versie met 80-90 km/h.

Groeten, Jan.

Met het roer stuur je de boot (duh)
Een turnfin houdt de achterkant van de boot in bedwang als 'ie wil uitbreken in een bocht.

Een snelle boot zonder turnfin ligt bij ieder bocht achterstevoren (of op z'n dak).

Op de foto zie je aan de rechterkant van de boot de turnfin (kan ook aan de spiegel geschroefd zitten) en rechts van de prop het roer.

full

Groeten, Jan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back