Verbouwing scania R620 \8/

Ik heb een FC16 met een MFU . En gebruik voor alle andere lampen 2 micro schakel systemen. Deze CTI PS4aT mini MULTI-SWITCH 4-kanaals -4Amp op 1CH

Hiermee krijg je per kanaal op de zender 4 extra functies.
Standaard heb je met de MFU 4 kanalen ingebruik dus heb je er nog 4 over.
Maximaal kan je dus nog 16 functies extra maken in je truck.

Zelf heb ik 2 schuif regelaar voor de spindel aandrijving en dan 2 losse schakelaar voor nog 8 extra licht functies. (verstralers, bullbar lampen, werk lampen achterop, side markers rond om,zwaailichten,interieur verlichting, zonneklep lampen.

Heb me laten vertellen dat de mogelijkheden niet zo heel groot zijn.
Robert-10 vertelde me dat als je meer verlichting wil dat je dit dan via je ontvanger kan doen, maar dan wel met een 6 kanaals zender.
Hou me dr niet op vast maar zoiets moet het wezen.
Geloof wel dat je een paar extra op je mfu kan aansluiten maar wel met beperkingen ivm de max mA van de mfu.
Hoop dat iemand er nog meer van af weet.

Thkx Boi ;p
Wij zijn nog 2 groentjes voor deze gevallen hé, we zullen elkaar steunen en helpen hé.

Ik heb een FC16 met een MFU . En gebruik voor alle andere lampen 2 micro schakel systemen. Deze CTI PS4aT mini MULTI-SWITCH 4-kanaals -4Amp op 1CH

Hiermee krijg je per kanaal op de zender 4 extra functies.
Standaard heb je met de MFU 4 kanalen ingebruik dus heb je er nog 4 over.
Maximaal kan je dus nog 16 functies extra maken in je truck.

Zelf heb ik 2 schuif regelaar voor de spindel aandrijving en dan 2 losse schakelaar voor nog 8 extra licht functies. (verstralers, bullbar lampen, werk lampen achterop, side markers rond om,zwaailichten,interieur verlichting, zonneklep lampen.

Dag Marko, en kan je dit allemaal zelf doen??
En een beetje simpel hopelijk ? (:
Ja zoveel extra verlichting moet er niet opkomen.
Maar je kan zoveel lampjes aanluiten als je zelf wilt (als ik het goed begrijp) ?

Dag Marko, en kan je dit allemaal zelf doen??
En een beetje simpel hopelijk ? (:
Ja zoveel extra verlichting moet er niet opkomen.
Maar je kan zoveel lampjes aanluiten als je zelf wilt (als ik het goed begrijp) ?

Ja het is echt kinder spel. Je krijg (zie afbeeldingen via de link die ik al eerder gaf) dat je gewoon 4x een plus krijg en 1x een min. makkelijker kan het gewoon niet.

Oja dit moest de link zijn
http://www.2ehandsrc.nl/CTI-PS4a-mini-MULTI-SWITCH--4-kanaals--4Amp-op-1CH-Bubble-N_art_10393.php

Laatst bewerkt:
@ Marko , thkx ik ga mij er aanschaffen en lichtjes aansluiten hé.
Bedankt voor het delen van uw ideeën.

@ Boi , ja wij hebben nog over veel dingen uitleg nodig, maar we zullen de medebouwers ook es versteld doen staan.
Jij ook suc6 mede groentje.

@ Boi , ja wij hebben nog over veel dingen uitleg nodig, maar we zullen de medebouwers ook es versteld doen staan.
Jij ook suc6 mede groentje.

Ik geloof dat deze 2 groentjes de zelfde smaak hebben.
Ik bedoel zoals die foto van de witte R500 is gewoon strak maar erg mooi.
Welke kleur had u in gedachte?
Volgende week komt mijn bestelling binnen dan komt hij er uit te zien als die R500.
Wat zijn je plannen?

Ik geloof dat deze 2 groentjes de zelfde smaak hebben.
Ik bedoel zoals die foto van de witte R500 is gewoon strak maar erg mooi.
Welke kleur had u in gedachte?
Volgende week komt mijn bestelling binnen dan komt hij er uit te zien als die R500.
Wat zijn je plannen?

Dag Boi,

Echt hé die scania, elke keer als ik die zie... manmanman .. da blijft maar schoon hé, ik ga ook wit doen (zuiver wit) maar op de zijkant ga ik mss in de rechter hoek een tekening laten zetten ( men spuiter ging zich eens uitleven) want die ronde streep vindt ik beetje te "kill" en vondt niet iets echt dat er bij paste. Dus heb ik men spuiter een idee gegeven en ging hij die uitwerken, maar de achterkant word zéér speciaal, maar daar ga ik noch niets over vertellen (juist dat het special paint ga worden).
Bij u noch steeds u profielfoto in RL uitwerken ?

Dag Boi,

Echt hé die scania, elke keer als ik die zie... manmanman .. da blijft maar schoon hé, ik ga ook wit doen (zuiver wit) maar op de zijkant ga ik mss in de rechter hoek een tekening laten zetten
Bij u noch steeds u profielfoto in RL uitwerken ?

Nou ik ben benieuwd!
Ik zelf ga afwijken van mijn profiel foto blijf maar aant twijfelen.
Ben nu zelf ook aan de babbel met een airbrusher.
Ik weet nog niet wat haar mogelijkheden zijn maar ze heb zelf al haar eigen fiat omgeairbrushd tot aquarium. :D
Als ik voor wit ga word dat parelmoer, in het zonlicht erg bruut.
Had zelf iets in gedachte voor ghostflames en op die manier ook het logo.
Ik hou je op de hoogte.

Nou ik ben benieuwd!
Ik zelf ga afwijken van mijn profiel foto blijf maar aant twijfelen.
Ben nu zelf ook aan de babbel met een airbrusher.
Ik weet nog niet wat haar mogelijkheden zijn maar ze heb zelf al haar eigen fiat omgeairbrushd tot aquarium. :D
Als ik voor wit ga word dat parelmoer, in het zonlicht erg bruut.
Had zelf iets in gedachte voor ghostflames en op die manier ook het logo.
Ik hou je op de hoogte.

Héhé, ik zit ook nog vollop met twijfels, het is echt niet makkelijk.
Ik ga jouw topic ook zeker volgen, morgen weet ik ook meer voor men
gefreesde stukken "eindelijk" want dat blijft maar duren. Ik hou jou ook op de hoogte.

Ja het is echt kinder spel. Je krijg (zie afbeeldingen via de link die ik al eerder gaf) dat je gewoon 4x een plus krijg en 1x een min. makkelijker kan het gewoon niet.

Oja dit moest de link zijn
CTI PS4a mini MULTI-SWITCH 4-kanaals -4Amp op 1xCH

Hallo, ik heb deze ook liggen om o.a. de zwaailichten en schijnwerpers op de bullbar van mijn scania te bedienen.
En ze zijn inderdaad zeer makkelijk aan te sluiten.

(ze hebben ook meerdere versies. Zoals ééntje om parallel bij de motorregelaar aan te sluiten voor rem- en achteruitrijlichten
en ééntje voor pinkers + nog 2 extra functies.
Deze 2 heb ik liggen om mijn bruder traktor van verlichting te voorzien).

Veel succes.

Grt. Michaël.

Lichtbak

Hallo mensen, ik ben op zoek naar een lichtbak voor men truck verder te upgraden.
Ik had de voorzitter van de modelbouwclub in Brugge reeds gecontacteerd, maar deze antwoord mij niet meer. Maar ik kan men bouw niet stil leggen.
Daarmee dat ik op zoek ben naar een lichtbak, dan maar via deze manier.
Kan iemand mij helpen ?
Ik zal ook zo vlug mogelijk updates van de spoilers erop zetten en van men andere upgrades.

Hallo mensen, ik ben op zoek naar een lichtbak voor men truck verder te upgraden.
Ik had de voorzitter van de modelbouwclub in Brugge reeds gecontacteerd, maar deze antwoord mij niet meer. Maar ik kan men bouw niet stil leggen.
Daarmee dat ik op zoek ben naar een lichtbak, dan maar via deze manier.
Kan iemand mij helpen ?
Ik zal ook zo vlug mogelijk updates van de spoilers erop zetten en van men andere upgrades.

halo

ik moet u mede delen dat mijn pc gecrasht is
dus alles kwijt
alles gaat via nieuw adres
bredlast1@gmail.com

mvg

Vanonder het stof

Hallo iedereen, vandaag wil ik nog eens iets posten in men topic ^^
Het is lang geleden, maar met de school (eindwerk en examens) heb ik nog niet veel tijd gehad om opnieuw te beginnen met men project.

1. Heb lichtbak van bred_last, en ik ben zeer content, maar ik heb nu nog domme domme domme vraag, uit wat maak ik het "dingske" waar ik mijn reclame op plaats ? Want daar heb ik totaal geen idee van.

2.Onlangs ben ik wel begonnen met men homemade deense kist te maken, ik heb een zeeeeeer mooie -ik denk dat het een glanzend aluminium- plaat gevonden bij men pa in het magazijn, en ik ga deze dus gebruiken voor de deense kist. Ik heb natuurlijk eerst proefopstelling met mat aluminiul gedaan en dat lukt goed, maar voor men eindproduct zal ik die plaat waarschijnlijk laten laser cutting. Want ikzelf kan dit niet mooi afwerken met een zaag/veil/schuurpapier, en dan met een plooimachine laten plooien (dat zal veel preciezer zijn).

3.Foto's kan ik niet uploaden, want mijn laptop is kapot :( en duz ben ik al mijn tekeningen/schetsen/technische tekeningen/foto's, dus alles kwijt.

Hopelijk vlug andere laptop, dan plaats ik zo snel mogelijk foto's, maar men project loopt dus nog altijd door en met vorderingen :D

Laatst bewerkt:
Windgeleiders

Dag Beste mensen ;)

Nog eens wat plaatsen hé ;D

Ik heb vandaag één kant afgewerkt van men topline dakspoiler.
full
full
full
full

Ik zou graag jullie mening willen horen, raad of weetjes.
Anders ga ik ze vast vijzen en dan mag alles naar de spuiter en dan word de cabine gespoten. (Deze gaat niet gespoten worden gelijk dat ik eerder in men topic vermeld heb, ik zal eerder naar de franse firma RSJ hun gespoten 4-series werken).

Vragen zijn altijd welkom ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Back