Verbouwstrip: Ultimate Soldier 1/6 Kettenkrad.

Doc komt zeker graag even langs. :D

Even voorstellen:

13.jpg

hey droop

was macht der zuuswassermatrose den da mit dem hund seit wan bouwst du schiffe der kriegs marine ?

gib den man eine ss uniform ziet fiel besser aus und auserdehn fergis die ausbildung nicht, oder ist es der machinen meister von ein schnellboot dan kan ehr der kleine helfen beim krad bau , das zind ja auch gut ausgebildete mechaniker.

gr heinrich

@ Heinrich: een schip ga ik niet bouwen hoor. Maar Kazan wou nu echt op de foto om indruk op Fifi te maken. :)

@ Johannes: ik lig hier plat!!!!
12.gif

Droop :D:D:D:D

Laatst bewerkt:
15.jpg

Hoe bedenken ze het om bepaalde dingen in elkaar te prutsen ... Wat een geklooi om sommige dingen uit elkaat te krijgen. (de oranje lichten aan de voorzijde zijn verlijmd, ggrrrr....., ook dat nog, terwijl alles inelkaar gestoken of vast geschroefd is)

Heb nu ook ontdekt waarom de "motorkap" zo zwaar open en dicht gaat: hij is gewoonweg te breed. Ben dus begonnen met de gietnaden weg te schuren, de balkenkruis weg te maken en de motorkap op maat te krijgen.

Wordt vervolgd.

Laatst bewerkt:
Hallo Johannes,

Ik heb net nog eens een kijkje genomen op je site en ik heb weer genoten.
Dat heb je mooi gemaakt hoor! Klasse!

Ben al benieuwd naar de verdere afwerking. ;)

Droop

Er moet nog veel gebeuren, maar waar ik nu echt over na zit te denken hoe ik aan het geheel een betonachtig geheel van maak... :???:

Na ja, eerst maar zo maken dat de bunker zijn definitieve vorm heeft.

Johannes zei:
maar waar ik nu echt over na zit te denken hoe ik aan het geheel een betonachtig geheel van maak...

Je gaat me misschien gek verklaren maar ik zou over het geheel een dun laagje cement aanbrengen.
Realistischer dan dat ga je het nooit krijgen. ;)

Droop

OP één van mijn metertjes staat 'Wasser Temp' geschreven.
Dat klinkt volgens mij toch als deftig Duits. :p

Misschien heb jij een door de Amerikanen gepimpte versie? :D:D

Droop

Danke!

En nu weer verder met mijn favoriete hobby: schuren :???: (er zitten over er goed zichtbare gietnaden die ik weg wil werken)

Back