Verbouwstrip: Ultimate Soldier 1/6 Kettenkrad.

52.jpg

Ziezo, hier is toch weer wat gebeurd.
Ben nu toch met de motor begonnen. Als eerste heb ik de motor en de versnellingsbak los gezaagd, hierdoor is het een beetje hanteerbaarder geworden. Daarna ben ik begonnen met het maken van diverse delen die op en aan de moor moeten komen. Het is nog allemaal in ruwbouw, dit omdat ik niet voldoende dikke kunststof plaat heb.

wordt vervolgd

Dat overkomt me ook wel regelmatig eens hoor.
Het beste wat je dan kan doen is voor een tijdje de hele boel opzij te zetten en je op iets anders te concentreren.
Mettertijd komt de zin om te modelbouwen wel weer terug. :yes:

Droop

53.jpg

Langzaam maar zeker gaan we verder. Een deel van de onderdelen zijn op hun plek gelijmd, en een deel moet nog afgewerkt worden.

wordt vervolgd

Dat was nog een oud potje Humbrol dat ik had staan.
Ik zou het eens moeten zoeken, maatje maar hier heb je alvast een nog eens een voorbeeldje van mijn motor:

full

Droop

Laatst bewerkt door een moderator:
Het lijkt wel een lichte kleur grijs, is zeker beter dan de zilverachtige kleur die de motor nu heeft.
Het zal me zeker niet lukken mijn motor zo mooi te maken als die van jou, maar hij wordt wel mooier dan hij was.

Laatst bewerkt:
Het heeft wat langer geduurd maar er is weer eens wat gebeurd:

De motor is gereed zodat deze in kleur gespoten is, de Kettenkrad is gedeeltelijk in elkaar gezet zodat deze in de basis kleur gespoten is, net zoals wat kleinere onderdelen.

54.jpg

Nu verder in elkaar zetten en dan de camouflage aanbrengen.

word vervolgd

:tank:

Zie zo, vandaag toch de moed gevonden om de camouflage aan te brengen.
Ik ben aardig tevreden:

55.jpg

Een verrassing had ik wel, de kleur groen was iets anders dan wat ik in gedachten had. ;)

Nu de rubberen wielen zwart maken, diverse dingen in/opbouwen. Decals aanbrengen en vervuilen.

word vervolgd

:snipersmile:

Hey Johannes,

Nou, dat heb je toch mooi voor elkaar gekregen, maatje.:)

Schitterend gedaan en je werk verdient alle lof!

Nu op naar het verweren. :)

Droop

Vervuilen is gelukkig de laatste stap, heb ik dus nog even tijd om daar goed over na te denken.. (en tegen op te zien ;))

Back