verbreden van je assen mogelijk??

is het verbreden van je assen mogelijk met bijvoorbeeld een tussen stukje????
want ik heb de Fw-06 en heb nu brederen wielen dan het orgineel en de links achter loopt tegen het zender kastje aan en ken het wel stellen maar dan loopt me as uit het cupje van de achteras
naja ik hoor het wel
groetjes,

Je kan wielopnemers met offset monteren... Dat zijn die 6-kantige dingen waarop je de velgen monteert; deze zijn verkrijgbaar in verschillende diktes. Hoe dikker hoe meer de velg naar buiten komt...

Je kan ook aan beide kanten de ruimte achter de assen opvullen met wat schuim.Dan kunnen de assen minder naar links/rechts bewegen.

Of je koopt van merk X iets langere assen, de meeste modelbouwwinkels hebben die dingen wel hangen in verschillende maten.

er zijn geloof ik ook nog velgen met offset te koop. die monteer je gewoon als normale velgen, met banden erop gelijmd, en dan isdie breder....

ik denk dat ik het flink ga verbreden en er dan monstertruck velgen+bandjes onder leg en de vering op hogen ken ik er mee crossen :P

maar hoe heeten die dingen waar je je assen mee verbreedt?????
dan ken ik ff googlen

ik denk dat ik het flink ga verbreden en er dan monstertruck velgen+bandjes onder leg en de vering op hogen ken ik er mee crossen :P

dan ken ik ff googlen

Een andere auto kopen was dan nuttiger geweest ;)

Ach, Henk, trek het je niet aan. Ik kan je nu al vertellen dat de topicstarter in geen enkel geval de wielen gaat vergroten en de vering gaat verhogen. ;) Veelal zijn zo'n uitspraken hier stoeremanspraatjes. :)
Maar des te beter als het hem wel lukt natuurlijk...

Op zich wel een grappig idee om te proberen en ik ben wel benieuwd of hij het idd gaat doen, of het gaat lukken en zeker of het goed, minder goed of belabberd rijdt.

Dit soort topics trek ik me overigens allang niet meer aan, ik kijk naar de leeftijd van de TS (niet ten nadele, geen verwijt!) en dan weet ik genoeg...hardop brainstormen heet zoiets.

Je kan wielopnemers met offset monteren...

of gewoon foambandjes met offset kopen, ik meende dat Twister ze wel heeft.
(heb zelf ook nog ergens zo'n setje liggen als het goed is)

Moet zeggen dat mijn FW-05T zonder offset nog precies gaat, heb een halve millimeter over tegen de radiobox.

dan ken ik ff googlen

als je dat doet.... krijg je mijn respect;), maar dan moet hij wel rijden, en hard.

Ik heb ook van de offset wielmeenemers. Ik heb een Leopard truggy en fabriek af lopen de wielen al aan op de stuurstangen. Heb nu offset wielmeenemers van Hobao erop zitten van +8mm werkt nu perfect. en ik heb geen gevoel dat het anders rijd maar daarvoor ben ik dan ook een beginner!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ach, Henk, trek het je niet aan. Ik kan je nu al vertellen dat de topicstarter in geen enkel geval de wielen gaat vergroten en de vering gaat verhogen. ;) Veelal zijn zo'n uitspraken hier stoeremanspraatjes. :)
Maar des te beter als het hem wel lukt natuurlijk...

stoerenmanspraatjes?:rolleyes:
heb al banden hoor en veren maar daar komen nog anderen voor want ze zijn niet erg mooi meer
ben ook bezig met een ford 150 kap
heb van me nikko bestuurbare auto de kap ervanaf gehaalf alle gaatjes dicht gemaakt met een tapeje erover en vol gegoten met gips
zodra dat uitgehard is
trek ik er een verwarmde plaat carbon over heen bij me pa op ze werk
stickers kopen ramen eruit en tadaa daar is een monster truck fw-06:D

stoerenmanspraatjes?:rolleyes:
heb al banden hoor en veren maar daar komen nog anderen voor want ze zijn niet erg mooi meer
ben ook bezig met een ford 150 kap
heb van me nikko bestuurbare auto de kap ervanaf gehaalf alle gaatjes dicht gemaakt met een tapeje erover en vol gegoten met gips
zodra dat uitgehard is
trek ik er een verwarmde plaat carbon over heen bij me pa op ze werk
stickers kopen ramen eruit en tadaa daar is een monster truck fw-06:D

Carbon verwarmen en vacuum trekken? Vergeet vooral geen foto's te posten van het prachtige eindresultaat dan. :)
Inderdaad geen stoeremanspraatjes neen.

Ik ben ook erg benieuwd, plaats af en toe wat foto's...klinkt als een interessant project. Ik ben ook zeker benieuwd hoe het eindresultaat zal rijden.

Carbon verwarmen en vacuum trekken? Vergeet vooral geen foto's te posten van het prachtige eindresultaat dan. :)
Inderdaad geen stoeremanspraatjes neen.

vooral niet geloven ik zal vanmiddag even een anderen carbon kap foto maken en posten waarschijnlijk ben je dan wel stil
want ik heb het al eerder gedaan met een mercedes dtm kap

en weetje als mensen je toch niet geloven waarom zou ik hier dan nog meer dingen gaan posten...

Ik weet dat er buigbaar koolstof bestaat door het te verwarmen maar vacuum trekken is daar echt niet bij, dan moet je een mal maken en daar matten overheen trekken met lagen hars.

Ik ben ook erg benieuwd, plaats af en toe wat foto's...klinkt als een interessant project. Ik ben ook zeker benieuwd hoe het eindresultaat zal rijden.

ik vraag me idd ook af hoe het gaat rijden :mrgreen:

iemand een idee van welk model ik de ophanging ken gebruiken voor me projectje????

Back