verbrijzeld diferentieel

Zo'n nitro auto is anders ook wel niet verkeerd. Lekker geluid er bij enzo :D
[URL="
- JQ Products - THE Car Incar - video[/URL]
haha dat is waar,
maar ik denk dat ik de JQ truck ga kopen (als deze uit is, en weet ook niet wanneer dat deze uitkomt)
maar JQ the car ziet er wel tof uit

Laatst bewerkt door een moderator:
en waarom denk je dat een JQ truggy goedkoop wordt?
-truggy
-motor
-uitlaat
-2 servo's (goede betrouwbare)

is redelijk prijzig hoor ;)

voor een truggy had ik zelf RUIM gerekend op:
-500 euro voor het chassis
-250 euro voor een motor en uitlaat (nog aardig goedkoop)
-120 euro voor servo's (savox)
-80 euro aan banden (2 sets)
-60 euro voor een startbox
-geld voor brandstof

mis ik wat? zender had ik al (sanwa m11 2.4Ghz)

ondertussen ook goed gereed schap gekocht, sleutelt makkelijker ;)

een slash 2wd heb je 2ehands al voor 150,- dan heb je meestal , zender , 1 á 2 accu's en een snellader of druppellader derbij dus dan ben je RTR en als je dan sneller wilt dan koop je als de brushed motor kapot is een ez-run setje erbij van 60 euro en dan heb je een vet ding. Alles wat toch kapot gaat door slijtage vervang je door RPM behalve de caster blocks die vervang je voor alu (en eventueel de hub carriers ook) en dan heb je een bullet-proof slash :lol:

een slash 2wd heb je 2ehands al voor 150,- dan heb je meestal , zender , 1 á 2 accu's en een snellader of druppellader derbij dus dan ben je RTR en als je dan sneller wilt dan koop je als de brushed motor kapot is een ez-run setje erbij van 60 euro en dan heb je een vet ding. Alles wat toch kapot gaat door slijtage vervang je door RPM behalve de caster blocks die vervang je voor alu (en eventueel de hub carriers ook) en dan heb je een bullet-proof slash :lol:

haha, momenteel heb ik nog maar 5euro :o
kben juist menen auto gaan afhalen ;(
maar ik denk dat ik tog eens ga zien voor zoon slash

geld speelt bij deze hobby een grote rol ;)
heb zelf op dit moment ook geen werk, gelukkig ben ik aangereden en krijg je zo toch nog wat binnen :rolleyes:

Back