Verdwenen pakketten

Binnen 30 dagen een rekening voor vrachtkosten en afhandeling is natuurlijk normaal binnen het bedrijfsleven. Daar zou ik niet van wakker liggen. Maar er doen zich geruchten voor dat het om meer dan 6 maanden na dato gaat en zelfs via de Belastingdienst naheffingen. Da's wel merkwaardig en zou niet binnen een redelijke termijn zijn.

Ik heb een pakketje uit Duitsland laten versturen, dat gebeurde via DHL. De Duitser was het huisnummer vergeten op het pakje te zetten. Normale procedure is dan dat hij retour afzender gaat. Niet dus; pakje is dus 2 maanden lang zoek, heb er niet veel vertrouwen in dat het nog goedkomt (heb alles en iedereen al afgebeld, maar niemand wist wat van DHL en Selektvracht)

Dat zijn de mindere kanten van verzenden, maar goed.....
ik werk zelf bij TNT, en bij ons op het bedrijf is het gebruikelijk dat bij een ontbrekend nummer even in het telefoonboek gekeken wordt op de vermelde achternaam en dit te koppelen aan de straat. vreemd dat dit niet gedaan wordt bij DHL... heb alleen wel eens gehad dat een achternaam twee keer voorkwam in dezelfde straat:roll:

Back