MinneR 25 jul 2008 #2 Justin, Verenigingen op het gebied van vliegen, varen, rijden ?? Wat zoek je ? M.v.g. Minne
Joop.O.H. 8 aug 2008 #3 Als Justin ook zo snel is met het bouwen als het antwoord dan kunnen we nog wel even. Gr.Joop
J justin_ma 8 aug 2008 #4 sorry was even een tijdeje afwezig. maar ik zoek vereningingen op het gebied van auto's en helicopters
sorry was even een tijdeje afwezig. maar ik zoek vereningingen op het gebied van auto's en helicopters
MinneR 8 aug 2008 #5 Justin, Wat ik zo weet in de buurt van Oldenzaal voor het autorijden zou je hier eens kunnen kijken, www.rcct.nl Wat betreft het vliegen in deze buurt kom ik op 2 verenigingen nl.: www.modelclublosser.nl en Twentse Radio Modelvliegtuig Club en een ietsje verder weg, Eibergse Radio Model Vliegclub (ERMVC) Hopelijk heb je wat aan deze info M.v.g Minne
Justin, Wat ik zo weet in de buurt van Oldenzaal voor het autorijden zou je hier eens kunnen kijken, www.rcct.nl Wat betreft het vliegen in deze buurt kom ik op 2 verenigingen nl.: www.modelclublosser.nl en Twentse Radio Modelvliegtuig Club en een ietsje verder weg, Eibergse Radio Model Vliegclub (ERMVC) Hopelijk heb je wat aan deze info M.v.g Minne