Vereninging electro vliegen Pijnacker gezocht

• Topicstarter Topicstarter magicman
  • Startdatum Startdatum
M

magicman

Guest
Ik ben op zoek naar een vereniging voor electro vliegen (geen indoor) in, of in de omgeving van, Pijnacker.

Heeft iemand hier meer informatie over (link website, locatie e.d.)?

Alvast bedankt.

eye-liquid zei:

thnx, die had ik al gevonden maar daar staat op de website:

zoetermeerseluchtvaartclub.nl zei:
Op dit moment kunnen wij helaas geen adspirant leden plaatsen die buiten Zoetermeer wonen.

Dus vandaar mijn vraag of er ook een andere vereniging in de buurt was. Ik had ook gehoord van de Haagse Modelbouw Club (of zoiets), maar volgens mij bestaat die niet meer.

Bestaat nog wel maar is in ruste omdat ze geen veld hebben.
Groeten cees :?

magicman,

In Vlaardingen wordt ook gevlogen en is alleen electro je windt de club in de broekpolder.

Groet Peter

magicman zei:
Ik ben op zoek naar een vereniging voor electro vliegen (geen indoor) in, of in de omgeving van, Pijnacker.

Heeft iemand hier meer informatie over (link website, locatie e.d.)?

Alvast bedankt.

als je in DH woont, maar iets te vliegen zoekt in Pijnacker, mag ik aannemen dat je in of rond Ypenburg woont; 'zou ik zeker even gaan kijken bij de GMVC - het veld ligt maar een paar kilometer verder van DH als het veld van de Zoetermeerse, je rijdt er in 20 minuten naar toe en je kan daar wel gewoon lid worden (ben ik ook)

Of je gaat gewoon shockflyeren op een veldje in de buurt nadat je die magister genadeloos hard richting China hebt gestuurd :D

Back