verf verwijderen lexan body

Ik las op het forum wel wat over het verwijderen van de verf van een lexan body alleen worden hier een heleboel verschillende dingen genoemd en is al een paar jaar oud.
Wat werkt nu het beste om de verf te verwijderen van mijn lexan body

2nd that, gewoon een nieuwe kap kopen, als je een oude begint te strippen wordt de kap dof en/of broos
je kan t ook met remvloeistof had ik ergens gelezen, ook geprobeert maar dan krijg je zo n vettig residue (dat ook nog giftig is) op je kap waardoor je ver niet meer goed hecht...
zo laten (gebruiken als bash & crash kap) en een nieuwe kopen is de beste oplossing

2nd that, gewoon een nieuwe kap kopen, als je een oude begint te strippen wordt de kap dof en/of broos
je kan t ook met remvloeistof had ik ergens gelezen, ook geprobeert maar dan krijg je zo n vettig residue (dat ook nog giftig is) op je kap waardoor je ver niet meer goed hecht...
zo laten (gebruiken als bash & crash kap) en een nieuwe kopen is de beste oplossing

+1

mvg Hans

verwijderen verf

Ik heb een paar weken geleden dezelfde vraag nog gesteld voor lijmresten, stikmachine olie!!! Doet het, maar een enorm werk.
Bob.

Afgelopen zomer ook geprobeerd maar bereid je voor op slechte resultaten en het inleveren van een heleboel vrije tijd ;)

Je kunt het doen met remmenreiniger of zoals ik het heb geprobeerd met onverdunde Sorbo Blue Wonder. Hier moet je de kap soms wel 2 dagen in laten inweken maar dat werkt alleen als de kap met echte Lexan verf is gespoten en het kost je wel enkele flessen Sorbo.
imagesca8twugj.jpg

dsc8419.jpg

Dussssss, gewoon een nieuwe kap kopen ;)

Laatst bewerkt:
Haha das waar ;)

Kan ook met ecetonvrije nagellakverwijderaar maar dat heb ik gekocht en geprobeerd en vervolgens trok dit spul de weekmaker uit het lexan waardoor de kap heel broos werd en er spontaan barsten ontstonden.

dsc8420.jpg

Back