verf verwijderen van een body

ik heb pas een nieuwe carson specter v2 en ik wil net als bij mijn vorige auto de body zelf spuiten, maar bij de vorige body zat er nog geen verf op dus nu zou ik willen weten hoe ik de al voor gespoten verf eraf kan halen.:confused:

groet,
Joris

dat is afhankelijk van het soort verf wat er nu op zit.
maar de verf er af halen wordt gegarandeerd een grote puinhoop en je body zal nooit helemaal "als nieuw "worden.

daarom lijkt het mij het makkelijkst om een nieuwe body te kopen

Bij de slotcars deed ik het altijd een nachtje in de blue wonder ( wel de blauwe, je hebt tegenwoordig ook oranje).
Dat werkte altijd.
Een bakje remolie gaat ook, maar daar moet je dan weer niet met je fikken in zitten :D

- vuilniszak pakken, bus remmenreiniger erin spuiten, kap erbij, dichtknopen, nachtje laten staan .
- nitro erover heen gooien

@marc , waarom een nieuwe kopen? , ik heb met het verwijderen van verf en opnieuw spuiten prima resultaten gehaald , zeker omdat dan de verf beter hecht na het verwijderen er van, beter vaak dan als je hem nieuw koopt .

suc6

ik ben er ook wel eens mee bezig geweest maar als je dan kijkt naar het resultaat en de rotzooi die je hebt.Daarom zou ik voor een nieuw kap kiezen.
een 1/8 off road kost ongeveer 25 euro en daar kan ik al die rotzooi echt niet voor hebben

maar ik heb het wel met nitro en keukenrol gedaan en daar was ik niet echt tevreden over

bedankt.
ik ga het volgende week proberen met de remreiniger. en dat doe ik dan mooi op het werk in de spuitcabine scheelt weer troep thuis. Xd

ik weet niet wat je bedoelt met een spuit cabine maar als het net zo'n cabine is als op mijn werk zul je daar geen vrienden mee maken

Back