Verkerk chauffeur plaatsen (hoe...)

Dacht ik ook wel Piet, nu alleen nog een gordel maken zodat hij goed blijft zitten want ik wel hem eigenlijk niet lijmen zodat hij ook in mijn andere truck kan.

Hallo Koos,

Ik heb in mijn beide Volvo's ook veiligheidsgordels gemaakt, zie de foto's van de Volvo F12 bakwagen.
Misschien heb je wat aan de foto's,waarop je kan zien hoe ik het heb gemaakt.

Succes !

full

full

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Wauw Piet das wel heel gaaf, maar zo handig ben ik niet dat ik ze zo mooi kan maken, ik dacht wel een soort bevestiging boven aan de stoel te maken, en dan onderaan een klein parkertje erdoor. De deuren kunnen tenslotte niet open dus niemand ziet het eigenlijk. Maar petje af voor je bouwkunsten, dat zijn echt gouden handen en vooral door veel kennis van zaken gemaakt.

Zoiets:

Chauffeur9_zpsf50b6372.jpg

Chauffeur8_zps02f68842.jpg

Zo heb ik hem eerst op proef gemaakt. Ik weet nu wat voor idee het gaat worden. Dit is dus een tijdelijk oplossing maar de originele wil ik de beugel verder naar achteren halen zodat die door het zijraam niet in beeld komt.
En de gordel moet smaller en van een ander materiaal.

Wauw Piet das wel heel gaaf, maar zo handig ben ik niet dat ik ze zo mooi kan maken, ik dacht wel een soort bevestiging boven aan de stoel te maken, en dan onderaan een klein parkertje erdoor. De deuren kunnen tenslotte niet open dus niemand ziet het eigenlijk. Maar petje af voor je bouwkunsten, dat zijn echt gouden handen en vooral door veel kennis van zaken gemaakt.

Ja ghossie, het is al vele malen verteld en het kan eigenlijk niet genoeg gebeuren, de waardering voor het mooie werk dat Piet maak, ik denk dat hij zelfs de motor ook nog volledig op schaal gaat maken kompleet met alles wat er in zit........
even zonder dollen, de uitvoering van Piet is echt top, maar jou oplossing is toch ook goed en werkt en het ziet er ook goed uit.
en misschien zou je het gewoon eens moeten proberen om iets met messing te doen, wie weet hoe goed het gaat en je kan Piet altijd om advies vragen

Back