Hallo Allemaal,
Uit betrouwbare bron gehoord dat de broer (Victor) van Robin Verkerk inmiddels het bedrijf heeft verlaten.
Het bedrijf Verkerk zou samengaan met een andere partij, maar dit gaat niet door, dit bedrijf wil nu niet meer de prijs betalen, die was afgesproken, gezien de concurrentie van Tamiya.
En ja, van Tamiya ga je echt niet winnen, als klein bedrijfje.
De berichtgeving op de Duitse fora is iets te voorbarig, dat ze failliet zijn, maar als er geen overname kandidaat, of een fusie partner op korte termijn komt, is het einde oefening.
Ik heb even bij de K.v.K. gekeken, nog geen melding dat Verkerk Modelbouw failliet is.
Tja, ik had dit al voorzien, toen Tamiya met de Volvo FH 16 750 kwam, heb ik voorspeld, dit is het einde van Verkerk Modelbouw.
Het is jammer, want ze verkochten in hun webshop best leuke onderdelen/artikelen/producten voor diverse trucks, maar de onderdelen zijn te duur, waardoor de omzet van deze onderdelen/artikelen/producten ook achterblijft.
En ja, de grote makke is, dat de communicatie met Verkerk Modelbouw ronduit slecht is, dit is ook niet bevorderlijk voor je (kandidaat) cliënten.