Verkleurings ringen

Hallo Allemaal,

Ik ben bezig met een Yamaha Tzr-M1 aan het bouwen nu was mijn vraag hoe kan ik het beste de verkleuringsringen maken op de uitlaat.
Iemand hier ervaring mee?

MvG KJ

Volgens mij valt het ook wel zelf te maken maar ik was benieuwd hoe je het er op spuit. Anders maar gewoon is even proberen denk ik.

Heb nu alles eerst Alu grijs gelakt, daarna metaalkleur erop. Vanavond de ringen dus ik hou je op de hoogte. Wil blauw met metaal en grijs mengen. Daarna wat blanke lak erbij voor te verdunnen. Hierna zenuwslopend de ringen van diep naar doorzichtig lakken?

Grtz Dré

je bedoelt die paars/rood/blauwe verkleuringen door de hitte op de uitlaat ? en dan meestal bij een bocht.

ik zou het dan proberen met een airbrush en tamiya transparant rood en blauw maar dan wel eerst proberen op een stukje "chroom" van het rekje waar de uitlaten van af komen

je bedoelt die paars/rood/blauwe verkleuringen door de hitte op de uitlaat ? en dan meestal bij een bocht.

ik zou het dan proberen met een airbrush en tamiya transparant rood en blauw maar dan wel eerst proberen op een stukje "chroom" van het rekje waar de uitlaten van af komen

Ja zeker die bedoel, okej daar ben ik juist gister avond mee begonne heb de uitlaat in titanium kleur, maar gaat niet alleen om de ringen in de bocht je ziet ook dat ze die ringen lang gerekt over de uitlaat liggen en dat bedoel ik meer.

Bedoel je de lasnaden zoals op deze foto?
imagemagic.php

Back