Verkocht! Rustler VXL, full metal en rcm chassis

Status
Niet open voor verdere reacties.
EINDELIJK! foto's van mijn (zo goed als) afgewerkte Street Race Rustler:

neus.JPG

mooi%201.JPG

top.JPG

voor%201.JPG

achter.JPG

achter1.JPG

wielen%20cvd.JPG

level.JPG

bottom0.JPG

het uitsteeksel probleem van de STRC wheelie bar mount werd opgelost dmv een skid plate
skidplate.JPG

skidplate2.JPG

Enkel in de voorste body mounts moeten nog nieuwe gaatjes gemaakt worden zodat ik deze kan bevestigen aan de voorste shock tower.

Laatst bewerkt:
dank u wel voor de reacties allemaal..

ik hoop volgende week wat actiefoto's en/of een filmpje online te kunnen zetten :)

heb je de body aan de buitenkant gespoten?? (moet haast wel) of het=b je een truck gevonden om hem mat te houden...

ziet er goed uit.. Love the Flat Black look..

is idd aan de buitenkant gespoten, met Krylon Fusion for Plastic, naar het schijnt de enigste verf te wereld die plakt en flexibel genoeg is om aan lexan bodies te kleven, dus ideaal om een matt effect te geven aan een lexan body...

nog niet geprobeerd en weinig toepassingen van gezien...

en met een matte paint spuiten op de buitenkant waarvan reeds aangetoond is dat het werkt is veel betrouwbaarder, daar geef ik dan liever aan uit.
Ford Farm Truck - RCCrawler.com Bulletin Board

vergeet de tamiya en koop de Krylon Fusion for Plastics.
Ze hebben nog andere kleuren dan matt zwart.
Ik heb de spuitbus gelukkig kunnen vinden in de UK want normaal gezien is deze enkel te koop in de VS
Krylon Fusion Spray Paint, 12 oz Flat Black # K02519 by Krylon
7259153.jpg

is idd aan de buitenkant gespoten, met Krylon Fusion for Plastic, naar het schijnt de enigste verf te wereld die plakt en flexibel genoeg is om aan lexan bodies te kleven, dus ideaal om een matt effect te geven aan een lexan body...

Ok dan,. ik had zelf mijn gehele buggy gewoon met praxis spuitbus gespoten en dat blijft ook aardig zitten maar Krylon heb ik idd al eerder iets over gelezen. Zal het onthouden..
waar had je het besteld??
Greetz
Jim

wohooooow nice!!

moest de Krylon het niet doen, ik weet wat te kopen :)
Is deze Praxis te verkrijgen in Europa?

En ik veronderstel dat je de body ook aan de buitenkant hebt gespoten én dat hij niet chipped tot nu toe en bestand is tegen abuse?

TNX M8.....

de body heb ik inderdaad aan de buitenkant gespoten,(ongeveer een laag of 5 dat wel) ik rijdt er zeker niet rustig mee en hij blijft zeker goed zitten jah.

Praxis is een bouwmarkt hier in Nederland en heeft dus een huismerk wat betreft spuitbussen. ik heb de matzwarte variant gekocht en die werkt zoals je ziet perfect. een spuitbus kost iets van 9 euro dacht ik..

fuck, had ik het eerder geweten :rolleyes:

niet dat de Krylon niet werkt (ik heb er voorlopig nog niet meer gereden laat staan mee gecrashed :))
Maar de Krylon koste incl verzending 41 pond :eek:
En op diverse fora waar ik de auto al show zijn er hier en daar berichten van chipping...dusja, het wordt afwachten.

Heb jij de body eerst fijn geschuurd?

eerst geschuurd met 400grit schuurpapier en schoongemaakt met ammoniak. daarna steeds een dun laagje gespoten. tot het helemaal dekte en daarna nog een paar volle lagen eroverheen.

het spuiten van de gehele buggy duurde iets van 2 volle dagen. maar het resultaat is er volgens mij ook wel naar.. en iets van 2 en een halve spuitbus.. op mijn photobucketpagina kun je alle losse delen zien liggen zoals ze er uitzagen na de volledige spuitbeurt.

nou, dan heb je alvast goeie voorbereidingen getroffen, het zal wel sticken...

Heb met veel fijnder schuurpapier geschuurd, en maar 2 laagjes gewerkt, (ik kon niet anders want de dure kan was al op :))

Nuja, hier foto's voor als ik er mee dit of volgend weekend eens mee ga gaan racen, met slash bumper

SLASH%20mooi%20links.JPG

SLASH%20mooi%20rechts.JPG

SLASH%20mooi%20rechts1.JPG

SLASH%20mooi%20rechts%202.JPG

SLASH%20achter.JPG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back