Verkrijgbaarheid spanlak

Hallo,

Ik ben op zoek naar spanlak. Wordt dit buiten de modelbouw nog ergens gebruikt?? Is het dan ook bij een alterantive winkel te verkrijgen??

Een busje van 3 euro op laten sturen voor 6 euro :( daar heb ik niet zoveel zin in. Dus ik dacht misschien weten jullie nog een andere mogelijkheid. :)

Dank en Grz

Mark

Kijk ook eens bij de mandragende zweefvliegclubs, die gebruiken het nog steeds om kleine herstellingen bij de "oldtimers" en de andere stofbespannen modellen te repareren. Er zit er zeker eentje bij jou in de buurt.

Jaques, "Model Engeneering" voelt zich héél erg groothandel ..... als je ze belt, en je bent geen door hun erkende (en bekende) winkelier ..... dan wordt je voor je vragen daar onmiddelijk naar verwezen .....

Spanlak is toch gewoon te koop in de modelbouwwinkel ....... :?: ....... tenminste vorig jaar nog een busje gekocht (met een tube cellulose lijm "UHU HART") ..... was gewoon op voorraad .....

hmm "c-e-l-l-u-l-o-s-e" schijnt een schunnig (gevolg "CENSUUR") woord te zijn .... :lol:

Als je in de buurt van Velserbroek komt...... We hebben een plank vol.....

Rob

Tja ik weet dat het in de modelbouwwinkel gewoon te koop is hoor. Maar aangezien ik het dan moet laten opsturen (wat mij een beetje te duur is voor een potje alleen) had ik daar geen zin in. Ik was dus gewoon benieuwd.

@Mark, ligt Doetinchem zover van de geciviliceerde wereld (daar waar ze modelbouwwinkels hebben.... ;-) ).... :?: ...

@Jacques, type dat woord maar in in een bericht, mooi dat er |#%(censuur) in je bericht staat. :lol:
(al naar Robert gePBt, dus er wordt naar gekeken..)

Ja, vreemd. :lol:
Nix vies aan cellulose toch, tenzij het op de dijen van je vriendin zit. :lol:

Toch wel goek andere woorden die wel echt vies zijn mogen wel. 8O :?

Nee hoor, maar er is nog maar 1 winkel in de buurt. Arnhem (Wentink) heeft alleen nog maar treinen en autotjes. Gaanderen (MES) is dit jaar opgehouden en dan is er alleen nog Doesburg (Bosman). Ik heb ze net gebeld, ik had niet verwacht dat ze het zouden hebben, veel auto's hoop plasic en wat RC vliegtuigen en helies en bootjes. Niet echt een zaak voor indoor oid.
Maar wat schets mijn verbasing, hij had nog een potje staan. Straks maar even ophalen. :D

De spoeling aan winkels wordt wel dun hoor in de achterhoek :( Je moet al gauw naar Nijmegen, Veenendaal of richting Hengelo OV en Enschede en das een knap eind rijden. :cry: Dus het meeste spaar ik op en bestel ik via een winkel met postorder.

PS niet te vergeten...... Remco (thedutchpilot) met 4RC.nl maar die heeft geen spanlak denk ik :?:

Back