Verlenging Bruder dieplader

is toch makkelijk, heb het ook op mijn trailer
je neemt 2 vierkante kokers, de ene past precies in de andere
op die manier kan je schuiven, op het uiteinde hang je de breedtebordjes en de draadjes kan je door de koker late lopen
voor foto's moet je maar even mijn topic opsnorren ;)

2 op de kop en 2 aan beide zijdes.... Zijn oranje ledjes, maar vind ze misschien iets te fel en rood achting... Ach ff aankijken!

Zoals ik dus al aangaf was ik niet tevreden over het resultaat. Het was net rood licht en dat is in werkelijkheid ook niet zo. Dus de soldeerbout maar weer eens gepakt en weer aan de slag gegaan met de juiste kleuren ledjes... Thanks markioo ;)

Het zijn er nog steeds 2 op de kop, maar nu 4 aan de zijkant. En 2 echte rode achterop!

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
om even terug te komen op je breedte borden heb hier wat plaatjes voor je. Het is vrij eenvoudig te maken. Als je een vierkante buis van aluminium of messing pak en die onder
je oplegger maak. Daar een vierkante buis bij zoeken die je erin kan schuiven. Die kan je het beste van messing maken dan kan je er een plaatje aan solderen aan beide kanten, en daar tussen maak je je verlichting. Het zal wel een beetje priegelen worden denk ik maar moet lukken. als je alm kan lassen kan je ook een klein aluminium kokertje gebruiken.

Breedteborden.jpg

251phkkex.jpg

252km3hku.jpg

Goed geheugen! :D
En zie ik het goed dat deze er handmatig ingeschoven worden. Ze schuiven dus niet uit, je schuift ze er in. Dus bij niet in gebruik liggen ze ergens anders...

ja klopt gaat altijd handmatig. somigge hebben dat als je ze niet gebruik datje ze gewoon inschuif op de zelfde koker. Als je dan je koker die je onder je trailer plaats iets verder naar binnen zet dan blijven ze daar hangen maar onder een dieplader word dat lastig. dan een opberging tegen het kopschot of in de kist

hallo

bij een (semi)dieplader worden ze volgens mij ook regelmatig onder de zwanenhals, tegen het laad bed aan, geschoven, ze steken dan ook niet onder het laad bed uit.

mvg Armin

Ik denk dat die bordjes er wel op gaan komen. ;)
Ondertussen heb ik ook een 9V batterij houder op de bodem geplaatst en eindelijk de laatste draden kunnen solderen. Dus nu is het alleen nog maar kwestie van schakelaar om en ik heb licht! :zon:
De oprijplaten ga ik aan mijn zoon geven en dan ga ik zijn blanke versie spuiten. Ik had namelijk geen rekening met de primer gehouden. De trailer is op hele lichte primer gespoten en de platen op grijze. Dus mijn platen zijn duidelijk donkerder dan de trailer. En ik stoor me daar aan :)
Dus we zijn er nog niet maar we komen er wel! :D

To be continued... :cool:

Gezien mijn truck ook zwaailichten en flits verlichting heeft moet er natuurlijk ook wel iets exceptioneels op de dieplader komen. Dus een oversized kist gemaakt :D
Ondanks dat ik hem helemaal zelf van balsa latjes heb gemaakt vind ik hem er toch wat wijnkisterig uitzien. Iemand tips?

full

En natuurlijk ook een "gewone" container...

full

Laatst bewerkt door een moderator:
das een kwestie van pas maken dan
jij wil uitzonderlijk vervoer en dat heb je dan wel

Back