Verlichting op hsp brontosaurus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben van plan om verlichting aan ge schaffen voor mijn hsp brontosaurus.

Hier zit een fs gt3e 3ch ontvanger op en een fs gt2 2ch zender.(2.4ghz)

Nu kwam ik een kit tegen. Deze wordt op ch 1 en ch 2 geplaatst om zo dus verschillende functies te laten werken (remlicht, knipperlichten, normale verlichting, en stroboscoop functie) zonder een 3e ch te gebruiken.
093114c4938ebf75e2852b333f1970ac.jpg
Wat ik persoonlijk meer vind passen op een touringcar etc.

Nu wil ik het liefst gewoon voor en achterlichten(of een led bar, voorkeur)dus niet te veel poespas.
e29910d821f1841a9917ff76e3de9ebe.jpg

Deze zou dus aangesloten worden op de 3e ch van de ontvanger.

Maar, aangezien ik een 2ch ontvanger heeft blijft deze dan continu branden bij het plaatsen op de 3e ch van de ontvanger? Neem aan dat deze gelijk spanning heeft zodra de auto aangezet wordt of gaat dit niet werken?

En zijn er meerdere hobbyisten met zulke verlichtingen erop? En wat zijn jullie ervaringen ermee?

Laatst bewerkt door een moderator:
Dan zal de stekker die in het derde kanaal gaat continue spanning krijgen en gaan de lampen branden inderdaad.
Tenzij u er een handmatig schakelaartje tussen zet uiteraard.
Ik weet niet wat voor servo u heeft, maar let op dat de BEC het bij kan houden.
Het zijn maar LEDs, dus waarschijnlijk zal het niet veel vragen, en als u een standaard servo heeft, heb ik niet gezegd! :)

Ok dus een kwestie van stekker erin en eruit halen met name overdag dan.

BEC voltage weet ik niet zo uit mijn hooft maar volgens de gevens verbruiken de leds een 200mah ongeveer.

Alles wordt gevoed Door een 2s 45c lipo van 3500 mah.

Moderator deze post is helaas dubbel geplaatst. Mag verwijderd worden. Aub reacties op andere post.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back