Vermeld hier je Depron leverancier...

Paul,

Antwerpen-Roosendaal(NL) is nog geen half uurtje. Als jij nu die doos vol met depron platen daar koopt heeft België een distributeur in Antwerpen.

Krijg ik nu de onderscheiding??? :wink:

waarom in een parketzaak?
prijs?
wat is dan het verschil in prijs?
ik was al blij dat ik aan dat spul kon komen.
Voor een paar euro rij ik ni naar Roosendaal, al was het maar alleen om de tijd te doen..

daarbij denk ik dat de isolatie normen in NL strenger zijn dan in BE. Hier is een laagsken van 3mm isomo genoeg.

slu en succes.

waarom in een parketzaak? omdat het als pondervloer gebruikt word en in Duitsland zelfs tegen de muur onder het behang of ander bekledingsmateriaal.

prijs? bij die zaken meestal goedkoper dan bij de modelbouwzaak.

Binnenkort zijn er in mijn webshop depron platen te bestellen.
Prijzen en afmetingen volgen.

Groetjes eric

[en weer verwijderd door Niek, Eric heeft zin aan een account blokje?]

Het is mogelijk om banners te plaatsen op modelbouwforum.nl, kun je ook postings plaatsen in de sponsorcorner.

Robert

Niek zei:
Amezing, zon slechte dflt webshop met vervormde fotos en te hoge prijzen..

amEzing, bewust voor gekozen, te hoge prijzen kan ik niet zeggen.

Amezing, Robert had eerder jou link verwijderd en je bent dan zo brutaal om die terug te zetten. Met of zonder Robert's medeweten) Daarnaast vond ik het niet prettig dat toen ik jou site opende ik geconfronteerd werd met erotische artikelen. Bij vele modelbouwers zijn kinderen aanwezig en soms ook nog wel eens direct bij de pc als men op dit forum rondsurft. Ik en mijn kids hoeven dan niet geconfronteerd te worden met dit soort speelgoed.

alvast bedankt.

Niek zei:
En weer aanpast, amazing how fast some people want an
account block.
Hoi Niek,

Weet ik veel waarom je zoiets doet, ik meende dat ik iets fout had gedaan, en je had ook wel eens iets kunnen laten weten toch ?
En het is amEzing...........bewust met een E , ik snap niet dat jullie daar zo over vallen :music: .
En wat is aanpast ? :D hihi :D

Groetjes Eric

3 en 6 mm is het probleem niet, kan er me iemand eventueel helpen aan 2 en 4 of 5 mm dikke platen?

Niet dat ik ze erg hard nodig heb, maar ik vind het leuk om er mee te knutselen.

B.v.d. Frank.

Ik hoorde in dit forum dat depron ook wel polypron genoemd is. Is dit waar?
Zo ja dan is dit wel zeer makelijk te krijgen want 1 mailtje naar een plaatselijke parketzaak en ik heb al een leverancier.

En nog goedkoop:
de polypron 3mm kost 1,30 per m2
de polypron 6mm kost 1,95 per m2

Weet niet of dit goed is ook niet of dit grijs of wit of anders is.
Mischien zijn er die meer weten over polypron?

Dit is in Terneuzen, Zeeuws-Vlaanderen.
Roeland bij de jumbo.

Heeft er ook nog iemand een adres voor witte depron?
Liefst regio den bosch / eindhoven / nijmegen.

3 en 6mm voor rond de 3 a 4 euro per vierkante meter?

Andere diktes ook welkom.

B.v.d. Frank.

******** *** *********** ik heb nu ongeveer 25 zaken afgebeld en slechts 1 wist waar ik het over had maar verkocht het al jaren niet meer ik wist niet dat je er zo moeilijk aan kon komen zeg... als iemand nog een zaak weet regio zwolle/deventer graag!!!

Back