Vermeld hier je Depron leverancier...

ik zag het ook bij de praxis, alleen dit is een soort depron van ong. 100*40 cm en zit in een pakket van ong. 10 m2 als een harmonica aan elkaar. ik zag het laatst in een folder, maar ik kan het niet op het internet vinden:S

stijn

Bij de Kwantum in Hengelo (OV). Pak van 19 platen (85cm x 60cm x 5mm). Slechts 25 Euro.
Zijn wel iets zachter dan de witte Depron platen. Voordeel is wel dat het minder snel breekt.

x38vib.jpg

23t4fpe.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Gamma Hengelo (OV) Isofast (XPS isolatie schuim).

15 platen van 79cm x 59cm x 3mm. 22 Euro per pak.

Platen zijn iets zachter dan 3mm Depron platen.

242j38k.jpg

ajkvnc.jpg

Leiden, Zuid holland

Rc-modelshop.nl
staat niet op de website maar is meestal wel in de winkel. volgensmij is dit geen echt depron en ik ben nu ook op zoek naar echt/goedkoop depron!

ik haal het het altijd bij quartel in veenendaal. deze erg stug en breekt als je het wil buigen. maar het is wel erg sterk en niet zomaar kapot te krijgen.
of ik haal het bij rc-addict in zaltbommel deze verkopen wat zachter depron maar ook erg goed spul en ook net iets lichter als uit veenendaal.(ik combineer de twee soorten altijd).
de depron bij rc-addict is ook wel 1,50 goedkoper dan in veenendaal. (3,50 en 5 euro)

mvg david

in waregem in de europoint het noemt wel noma parkett maar het werkt even goed het is gewoon wat zachter en kost voor 6mm 10 platen maar 10 euro en het is in het groen

mvg

Dat zie je goed hoor maar in clubverband kopen gaat in Overvecht wel lukken.
Voor de modelbouwer maken ze wel een uitzondering niet voor 1 plaatje natuurlijk.
Succes

Depron leverancier

Depron blijkt in Renkum gewoon te bestellen bij woninginrichting winkel.
Ze bestellen het per plaat, 3 mm a 2 euro en 6 mm a 3 euro. 1 meter bij 1 meter. Levering binnen 2 a 3 werkdagen.
Is misschien iets duurder dan bij sommige RC winkels maar wel hier om de hoek dus geen benzine/diesel kosten
Dus voor alle zelfbouwers; bel eens in je woonplaats met een woninginrichter
Groeten Marc

Update, het blijkt bij levering polypron te zijn, maar ik heb begrepen dat dat hetzelfde is als depron? Het ziet er in elk geval net zo uit

Laatst bewerkt:
...
Update, het blijkt bij levering polypron te zijn, maar ik heb begrepen dat dat hetzelfde is als depron? Het ziet er in elk geval net zo uit

Het is alleen iets minder "stijf", je merkt het vooral als je erin knijpt: dan voel je dat bij echte Depron als meer weerstand,en bij Polypron kan je het materiaal makkelijker indeuken.

Het is vele malen beter dan bv. de bluefoam die de amerikanen gebruiken als goedkoop alternatief, want die platen zijn helemaal niet vlak, maar er zit een enorme wave in. (en zwarte inkt bedrukking aan 1 kant met folie die niet lijmt)

Dus de Polypron is (ondanks de iets mindere hardheid) prima te gebruiken als je een goedkoop alternatief voor Depron wil.

Back