Vernieuwde versie van de sky watcher 'sky ripper'

• Topicstarter Topicstarter simon1
  • Startdatum Startdatum
die vlucht wel want ik zat aan het trimmertje te draaien op me zender. maar juist door dat draaien werd het een lange vlucht omdat hij niet kon duiken.

Lol, het is best wel grappig om iemand een heli te zien besturen terwijl ie de zender boven zijn hoofd houdt ;)

Ik denk wel dat hieruit de conclusie mag getrokken worden dat het ding nog steeds niet kan vliegen zoals een 'echte' micro en dat er dus niet verwacht mag worden dat je hiermee kunt leren heli-vliegen.

En je kunt voor hetzelfde geld een helietje kopen waar je wel mee kan sturen. Maar ja, dan zijn de onderdelen ook niet aan te slepen.

Hij reageert zo goed als niet op wat je met de zender doet, ik had het idee dat het bereik gewoon veel te weinig is. als je je antenne dan haaks op de richting van je vliegding houdt heb je het meeste bereik. in dit geval recht omhoog als je vliegding zo laag zit.

Nee het mag duidelijk zijn dat hier niet goed mee te vliegen valt. maarja ik heb hem voor me verjaardag gekregen van mijn vrouw. :banana: en dat is wel heel lief.
Hij is echter nog steeds niet echt kapot en dat zou ik met een andere heli niet voor mekaar hebben gekregen. ik ga om die reden dan ook niet echt beginnen aan helivliegen. het is veel te kwetsbaar, een verrotte rotor kost klauwen met geld. een schade aan een piepschuimvliegtuig kost me een paar gram lijm of een propellortje en wat knutseltijd.

Ik heb ook zo'n sky rippertje gekocht voor 89 euro en heb er al wat mee zitten experimenteren buiten in het donker maar ik zal tot zaterdag moeten wachten om het eens goed te testen. Ik heb ook al ondervonden dat het goed bestand is tegen crashen en gezien dat je alle onderdelen kan bestellen op de site van Nikko. Zijn er trouwens nog andere (krachtigere) batterijen dan die 9.6v 350 MAhp die je daar kan instoppen ? En had ik dan toch beter zo'n Dragonfly gekocht als ik jullie reacties lees ?

heej

ik had voor de dragonfly 36 of 22e of de standaard versie 4 gegaan dan in plaats van zo'n nikko ding onderdelen van een nikko zijn ook bijna niet te verkrijgen ik heb nu een walkera dragonfly 36 en hij bevalt me super hij gaat ook lekker snel ik heb gelezen dat een niko skywatcher een waardeloze staart heeft.
maar ik moet toe geven dat de nikko wel een leuk
ding is

Een DF4 is een echte micro die je om 4 assen stuurt. De Sky-dinges is een speelgoedding dat om 3 assen euh probeert te sturen. Dat Nikko ding is dus helemaal niks als je wilt leren vliegen.... Sorry.
@Helipower: Waarop baseer je je uitspraak? Geen nick, 300 gram vliegklaar, reikweidte 0... Het is een beroerd ding! Hij ziet er hooguit grappig uit, maar daar heb je niks aan omdat een helemaal zwarte heli echt ruk is voor je orientatie!

Groetjes,

Ton.

Zo`n zwart ding is wel cool :P en wees eerlijk wat maakt de kleur nou uit als hij onbestuurbaar is :D

zwart is ook heel irritant als je bij schermering viegt of als het bewolkt is het is wel mooi in combinatie met geel maar dat was het dan ook echt rood geel of blauw vindt ik goede kleuren voor een helikopter dat valt lekker op
de dragonfly 4 kun je beter kopen want die is met een beetje oefenen goed in de luht te houden en je kunt er veel meer mee de onderdelen kosten niet veel en je kunt hem helemaal upgrade de ripper niet. ik vind de dragonfly 4 dus een uitstekende beginners heli en de ripper meer voor gevorderen maar vindt de ripper eigenlijk maar bagger

gr dennis

pip zei:
is de blade runner 2 een goede beginers heli?
want ik ben nog niet zo ervaren met heli vliegen,
maar ik wil er wel mee beginnen!

groeten philip
koop dan een Wild wheels die is stukken goedkoper een veel stabieler en vliegt 10 min! zie ook www.solcon.nl/avee

Back